1. اخبار شهرستان
  2. برون‌سپاری نباید موجب شود، حق شخصی نادیده گرفته شود

کد خبر: 3890

برون‌سپاری نباید موجب شود، حق شخصی نادیده گرفته شود

برون‌سپاری نباید موجب شود، حق شخصی نادیده گرفته شود

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان نیز در این مراسم گفت شهر سرمایه مشاعی است و همه شهروندان در آن سهیم هستند همه باید باور کنیم شهر متعلق به خودشان است و شهرداری یک دستگاه اداری حاکمیتی نیست، بلکه شهرداری مانند یک شرکتی است که وظیفه آن خدمت‌‍رسانی به شهروندانی است که تک تک آنها در این سرمایه سهیم هستند.

به گزارش ” همدلی‌زنجان”؛ سید بیوک موسوی در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری زنجان، اظهار کرد: هرکس به انداز حضور خود و نفسی که در شهر می‌کشد، در شهر صاحب نظر است و به همین میزان نیز سهم دارد

وی یکی از وظایف مهم شهرداری ها را تولید ثروت عنوان کرد و گفت: تولید ثروت باید طبق تدابیر شهردار و مصوبات شورا انجام شود که البته در این موضوع نیز همه سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه تنها داشتن رشته مرتبط معماری برای اداره شهر کافی نیست، گفت: شهرداری چون مسولیت فراگیری دارد، حتما باید کسی که انتخاب می‌شود، باید بخشی از جامعه شناسی و بازرگانی را وارد و به بخشی از اقتصاد شهر وارد باشد و اینجاست که یک شهردار موفق خواهد شد، چرا که علاوه بر افزایش ثروت شهر به حضور سرمایه‌گذار نیز کمک خواهد کرد.

وی گفت: سرمایه‌‎گذاری تنها با گفتاردرمانی انجام نمی‌شود ، اینکه بگوییم سرمایه‌گذار بیاید، کافی نیست، چون وقتی ما دهها مانع سر سرمایه‌گذار و صدور مجوز داریم، سرمایه‌گذار چگونه اعتماد کند و بیاید.
موسوی گفت: حتما باید فعالیت‌هایی انجام شود که امور مربوط به سرمایه‌گذار تسهیل شود، هرچند که شهرداری در این زمینه اقداماتی انجام داده و یکی از آنها ارائه مشوق به ساخت در بافت‌های فرسوده است که البته در این زمینه استانداری نیز حمایت و نظارت لازم را انجام خواهد داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان افزود : وظیفه همه ما کمک به شورا برای کار کردن درست و اصولی است.
وی گفت: شهرداری تصمیم‌ گرفتهدکه کارهایش را برون‌سپاری کند چون در یک مجموعه عظیم و گسترده و فربه نمی توان حرکت‌های انفجاری انجام داد و حتما باید این مجموعه کوچک‌سازی شود، البته اگر ایرادی هست، حتما باید بیان و گفته شود.

موسوی ادامه داد: برون‌سپاری نباید موجب شود که حق حتی یک شخص نادیده گرفته شود و حتما باید حقوق آنها در نظر گرفته شود ووقتی تصمیم گرفته شد، باید موش و گربه بازی را کنار بگذاریم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مهدی باقری، سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان ابهر شد
خبر قبلی
اکران پنج فیلم کوتاه در پاتوق فیلم انجمن سینما جوان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست