برون سپاری تنها راه جلوگیری از ورود نیرو در شهرداری زنجان است

شهردار زنجان با اشاره به حواشی مربوط به بکارگیری نیرو در بدنه شهرداری زنجان، گفت: برون سپاری تنها راه جلوگیری از ورود نیرو در شهرداری زنجان است.

به گزارش “همدلی زنجان”؛ مسیح اله معصومی در نشست خبری استاندار زنجان و جمعی از مدیران استانی با خبرنگاران، با بیان اینکه شورا جمعی ۹ نفره بوده که هر یک تخصص و رویکردهای خود را دارند، اظهار کرد: در فرایند دموکراسی بروز اختلاف نظر طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه رضایت نسبی شهروندان در شرایط فعلی برایند خروجی علمی و منطقی تصمیمات شورا  بوده است، افزود: حاضر نیستیم برای بقای خودمان در پست شهرداری سلامت کاری را زیر سوال ببریم و هیچ زمانی وام دار کسی نبوده ام.

شهردار زنجان با بیان اینکه در انتصابات برای شهرداری زنجان ابتدا از اعضای شورا و افراد معتمد مشاوره می گرفتیم، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تسلط لازم بر شهر و پرسنل وجود دارد، با این حال باز مشاوره لازم از افراد معتمد گرفته می شود، اما هر تصمیمی را شخصا اتخاذ می کنم. فعلا بنا بر تغییر مدیران نداریم.

وی با تاکید بر اینکه انتظارم از مجموعه خبرنگاران و رسانه ها این بوده که واقعیت ها ارائه شود، افزود: باید منصفانه قضاوت کنیم. برخی اقدامات در شان یک خبرنگار و خبرگزاری نیست.

معصومی با بیان اینکه بکارگیری نیروها فصلی متناسب با نیاز شهرداری انجام می شود، اظهار کرد: در بکارگیری نیروهای فصلی افراد چند ماهه قرارداد دارند و بعد از اتمام زمان پایان کار زده می شود، مجددا در بکارگیری نیروی فصلی به سوابق گذشته افراد توجه می شود. تعدادی به دلیل بازنشستگی و… از فعالیت منفک می شوند که افراد دیگری باید جایگزین آن ها شوند.

شهردار زنجان با بیان اینکه دونفر را برای سازمان سیما و منظر شهری آورده ام و به صورت فصلی قرارداد دارند، اظهار کرد: این دونفر نیز بعد از چهار ماه که مدت قرارداد فصلی آن ها به پایان می رسد، مجموعه را ترک خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت نخست ما برون سپاری بوده است، خاطرنشان کرد: باید راه نفوذ و رخنه کردن در مجموعه شهرداری را ببندیم، تنها راهش برون سپاری است. تمامی بخش ها همچون اجرائیات، سد معبر، فضای سبز و… می تواند توسط یک شرکت به صورت حجمی برون سپاری شوند. به دلایلی این اقدام انجام نشده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نکات کلیدی درباره “نحوه صدا زدن همسر”
خبر قبلی
تخریب صورت گرفته در سرای حاج شامی پایین زنجان غیر قانونی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست