1. اخبار استان
  2. بررسی مشکلات شرکت‌ صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی)

کد خبر: 9299

بررسی مشکلات شرکت‌ صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی)

هشتادو نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان امروز با حضور فتح اله حقیقی، استاندار زنجان در محل شرکت سیمان خمسه برگزار شد.

فتح اله حقیقی، استاندار زنجان، امروز به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان ایجرود از چهار واحد تولیدی و صنعتی در حوزه صنایع معدنی بازدید نمود تا از نزدیک در جریان فرآیند تولید و مسائل و مشکلات شرکت‌های صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی)، صنایع توسعه روی خاورمیانه، گروه صنعتی و معدنی زرین و سیمان خمسه قرارگرفته و در جهت رفع موانع و تسریع در روند فعالیت این واحدها تدابیری اتخاذ نمایند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت : یکی از محورهای رونق تولید، رونق کسب و کارِ صنایع و کارخانجات استان زنجان است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در جهت رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری حرکت کنند.
حقیقی با اشاره به خروجی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان گفت : با تلاش های اعضای این کارگروه ، سال گذشته چند واحد غیر فعال ، مجددا به چرخه تولید بازگشته اند.
وی با اشاره به سیل اخیر در برخی مناطق کشور گفت : هر میزان کمک به سیل زدگان مناطق کشور از سوی صنایع استان مشمول معافیت مالیات از درآمد آنها خواهد شد.
در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت‌های صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی)، صنایع توسعه روی خاورمیانه، گروه صنعتی و معدنی زرین و سیمان خمسه بررسی شد.
معافیت مالیاتی ، احداث خط راه آهن برای جابجایی کالاهای شرکت های صنعتی شهرستان و مشکلات زیست محیطی و منابع طبیعی از جمله مهم‌ترین مشکلاتی بود که از سوی مدیران این شرکت ها در این جلسه مطرح شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ساختمان باشگاه مهندسان زنجان در مسیر سیل است؟
خبر قبلی
فرودگاه زنجان دوباره تعطیل شد!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست