برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی درنواحی و مناطق استان زنجان

 

برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی درنواحی و مناطق استان زنجان

 

 

 

دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سلامت اداری استان از برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی درنواحی و مناطق استان زنجان خبرداد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان،علی محمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی حقوق شهروندی با هدف آشنایی بیش از پیش فرهنگیان با حقوق شهروندی و افزایش اطلاعات حقوقی عوامل اجرایی، آموزشی و پرورشی مدارس سطح استان از الزامات است.

وی افزود:بر این اساس و با همت کمیته صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سلامت اداری استان، ۶ ساعت دوره آموزشی حقوق شهروندی بصورت حضوری و با بهره گیری از ۱۲ مدرس استانی،از نهم آذر ماه سال جاری در مدارس ناحیه دو زنجان کلیدخورد.

دبیر کمیته ی صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سلامت اداری استان اضافه نمود:این دوره بر اساس زمان بندی صورت گرفته روزهای پنجشنبه ی هر هفته و بصورت همزمان در ۱۰ کلاس در نواحی مناطق مختلف برگزار گردیده است.

محمدی ضمن قدردانی از استقبال همکاران از دوره آموزشی فوق ابراز داشت:تاکنون این دوره برای عوامل اجرایی ، آموزشی ، پرورشی و کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه ی دو ، ابهر ، سلطانیه ، ایجرود و خدابنده برگزارشده و به اتمام رسیده است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش وپرورش استان زنجان یادآورشد:طبق برنامه ریزی انجام گرفته ، کلاس های مابقی مناطق نیز حداکثر تا دهم اسفند ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

گفتنی است،دوره ی مذکور برای کارکنان شاغل در اداره کل و ادارات مناطق بصورت غیر حضوری برگزار گردیده است و همچنین برای شرکت کنندگان در این دوره ها نیز گواهی نامه شرکت در دوره های آموزشی صادر می گردد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ناصر مقدم به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معارفه شد
خبر قبلی
۵۶ درصد برنامه های طرح روستا-تعاون در استان زنجان محقق شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست