برگزاری هفته فرهنگی نقش مهمی در شناساندن فرهنگ غنی زنجان دارد

شهردار زنجان با بیان اینکه برگزاری هفته فرهنگی زنجان، نقش مهمی در شناساندن و تبیین فرهنگ غنی مردم استان زنجان دارد، گفت: شهرداری زنجان در راستای گسترش فرهنگی و هنری در شهر زنجان برنامه‌های ویژه ای تاکنون برگزار کرده است و این برنامه‌ها تداوم خواهد داشت.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی در آیین افتتاحیه هفته فرهنگی شهر زنجان که در محل مجموعه تاریخی” کارخانه کبریت سابق برگزار شد ، فرهنگ و توسعه فرهنگی را از نیازهای توسعه یک جامعه عنوان کرد و اظهار داشت : اقدامات فرهنگی و تولید اثر فرهنگی در توسعه فضاهای شهری، رشد و مدیریت بهره‌برداری از فضاهای شهر برای همگان واضح و روشن است.

معصومی با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در شهر زنجان از برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در شهر زنجان خبر داد و افزود: یکی از وظایف کاری تعیین‌شده برای مدیریت شهری، بحث توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی است که شهرداری علاوه بر فعالیت در حوزه‌های عمرانی، سیما و منظر شهری در حوزه فرهنگی نیز فعال بوده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری در سال های گذشته در کنار اجرای طرح و پروژه‌های عمرانی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری را نیز مورد توجه جدی قرار داده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ همایش، مراسم و برنامه اجراشده است.

معصومی لزوم ایجاد و گسترش فضای شادی و نشاط در جامعه را به عنوان اصل مهم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان ما شاد و فعال باشند می توانند همراه خوبی در سیستم مدیریت شهری باشند، که این یک سرمایه گذاری بلندمدت برای شهرداری به حساب می آید.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دولت با استخراج فرآورده های پردازشی رمزنگاری شده موافقت کرد
خبر قبلی
اقدامات توسعه ای از پارک بانوان غرب تا پارک سبزه میدان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست