بستری ۳۵۴ بیمار مشکوک به کرونا در استان زنجان/ ورود ۶۳۰۸ نفر به استان زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان به وضعیت فعلی بیماری کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۳۵۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و مجموع بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان به ۳۹۴ نفر رسیده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ دکتر پرویز قزلباش عصر امروز در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانس با بیان اینکه روزانه ۳۵ تا ۴۵ نفر به طور متوسط در استان بستری می شوند، اظهار کرد: این افراد حداقل ۵ تا ۶ روز در بیمارستان ها بستری می شوند و این سیر در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روند بیماری و رفتار بیماری در استان سیر صعودی ملایم اما صعودی دارد، افزود: تاکنون از ابتدای بروز بیماری کرونا در استان تا کنون یک‌هزار و صد و چهل و یک نفر به صورت تجعی در بیمارستان های استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۴۱ نفر بستری در استان، ۷۸۹ نفر ترخیص شده اند، یادآور شد: هرچقدر زنجیره انتقال کنترل شود در کنترل بیماری موفق تر خواهیم بود.

 

افرادی که از خارج استان به استان آمده اند ۶۳۰۸ نفر بودند

وی به ورود افراد غیربومی به استان و تاثیر آن در شیوع این بیماری، تاکید کرد: افرادی که از خارج استان به استان آمده اند در چند روز گذشته و هفته گذشته ۶۳۰۸ نفر بودند که شناسایی شده و در قرنطینه قرار گرفتند. 

قزلباش ادامه داد: این افراد از شهرهای مختلف به استان آمده اند که عموما زنجانی هایی هستند که در سایر استان ها اقامت دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان افزود: کنترل ورودی و خروجی شهرها، بسیار تاثیرگذار است. رفتار خود مردم در روزهای آخر سال گذشته بخشی از مردم رعایت نکردند. حضور در تجمعات داشتند و در روزهای آینده این رفتار بخشی از مردم خودش را تعداد مبتلایان نشان خواهد داد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رییس انستیتو پاستور ایران: موجودی کیت های کشور کافی است / ارتباط کرونا با گروه های خونی قابل استناد نیست
خبر قبلی
آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان به ۳۹۴ نفر رسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست