1. اخبار استان
  2. بنیاد مسکن ۱۰۶۵ واحد مسکونی در دست ساخت دارد

کد خبر: 24030

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

بنیاد مسکن ۱۰۶۵ واحد مسکونی در دست ساخت دارد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، بنیاد مسکن در حال حاظر ۱۰۶۵ واحد مسکونی در دست اجرا دارد، افزود: ۶۶۳ واحد مسکونی نیز از سوی این نهاد در دست تهیه نقشه می باشد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ رضا خواجه ای با بیان این مطلب، اظهار کرد: پروژه های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان،۹۶ واحدی فاز ۱ هیدج، ۸۰واحدی فاز ۲ هیدج ، ۸۰ واحدی فاز ۳ هیدج ،۱۶واحدی صائین قلعه ، ۲۰۰ واحدی آببر ، ۱۲۶ واحدی خرمدره از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا می باشد.

وی به ساخت پروژه ۸۵۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهر قیدار با همکاری اداره راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زیر بنایی بالغ بر ۱۲۷۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه ساخته خواهد شد.

خواجه ای با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان درساخت وساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان ،خاطر نشان کرد: در راستای تولید و تامین مسکن استان زنجان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه نموده که امیدواریم تداوم یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: تلاش این مجموعه بر این است که پروژه‌ای از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل گردد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شرایط جوی پایدار در استان زنجان
خبر قبلی
توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان؛ راهکار افزایش اشتغال در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست