1. اخبار استان
  2. بنیاد ژنتیک در زنجان راه اندازی می شود

کد خبر: 2275

بنیاد ژنتیک در زنجان راه اندازی می شود

بنیاد ژنتیک در زنجان راه اندازی می شود

 

 

 

 

رئیس انستیتو پاستور ایران از راه اندازی بنیاد ژنتیک در زنجان خبرداد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا بیگلری ظهر پنجشنبه در جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان زنجان، افزود: وقتی مسئولیت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان را به عهده گرفتم، چالش های زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان به خصوص در مناطق محروم استان زنجان وجود داشت و در شهرستانی همانند خدابنده با حجم بالایی از مشکلات بهداشتی و درمانی مواجه بودیم که با تلاش و همت همه همکاران توانستیم این چالش ها را رفع کنیم.

وی با اشاره به روند اجرای طرح تحول سلامت در استان زنجان، گفت: طرح تحول نظام سلامت گامی مهم و تاثیرگذار در توسعه بهداشت و سلامت  در جامعه بود به گونه ای که فعالیت های صورت گرفته در طی مدت اجرای طرح تحول نظام سلامت با ۴۰ سال گذشته برابری می کند.

بیگلری تاکید کرد: در چهار سال گذشته ۷ بار وزیر بهداشت به استان زنجان سفر کرد و همه مشکلات حوزه بهداشت  این استان به طور مستقیم و از نزدیک مشاهده کرد و امروز با گذشت چهار سال شاهد فعالیت های تاثیرگذار  در حوزه بهداشت و سلامت استان  هستیم.

رئیس انستیتو پاستور ایران از راه اندازی بنیاد ژنتیک در زنجان خبرداد و گفت: پیش بینی می شود روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر به این مرکز مراجعه کنند.

بیگلری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی استان زنجان توسط خیر بزرگ شهر زنجان مرحوم مهدوی ساخته شده است، گفت: در حال حاضر این دانشگاه در ۶۴ رشته مقطع دانشجو پذیرش می کند و پیشرفت‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان داشته است و باید پیشرفت های حوزه بهداشت و درمان تدوام یابد.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در حوزه عمران سلامت رتبه نخست را کسب کرده است،  گفت: این دانشگاه در حوزه سلامت پوشش ۱۰۰ درصدی در روستاها و شهرها داشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پیش‌بینی برداشت بیش از ۶ هزار تن گردو از سطح باغات استان زنجان
خبر قبلی
آغاز به کار پتروشیمی زنجان، اتفاق بزرگی در استان خواهد داد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست