1. اجتماعی
  2. بن بست زنجان در ایستگاه تیپ زرهی ارتش…!

کد خبر: 11806

بن بست زنجان در ایستگاه تیپ زرهی ارتش…!

موضوع بازگشایی معابر داخل پادگان ارتش در داخل شهر زنجان یه یک معضل مهم شهری تبدیل شده و این روزها علاوه بر اینکه مردم پیگیری زیادی نسبت به آن دارند، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز مواضع تندی نسبت به مسئولان تیپ زرهی ارتش به دلیل عدم همکاری اتخاذ کرده اند.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛  بعد از اعتراضات چند نفر از اعضای شورا در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان نسبت به وضعیت بازگشایی معابر داحل پادگان، شاهد اظهارنظری از سوی مسئولان ارتش و یا مسئولان استانی در این خصوص نبودیم.

احمد نصیری، عضو شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورا از مسئولان پادگان خواست تا موجب توقف پروژه نشوند چرا که اینکار موجب خسارت به شهر می شود.

حمیدرضا حمیدی رئیس شورا هم در سخنانی انتقادی پرده از درگیری لفظی با مسئولان ارتش برداشت و گفت که به دلیل عدم همکاری پروژه متوقف شده است.

در این خصوص حمیدرضا حمیدی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌‌زنجان”؛ با بیان اینکه مسئولان استانی و مدیریت شهری با فرمانده سابق تیپ زرهی ارتش زنجان به توافقاتی برای اجرای عملیات عمرانی در داخل پادگان رسیده بود، اظهار کرد: جلسات زیادی با فرمانده سابق تیپ زرهی ارتش برگزار و توافقات خوبی حاصل شده بود. متاسفانه با تغییر مدیریتی این پروژه دچار مشکل شده و متوقف است.

وی دلیل تغییر رویکرد ارتش با یک تغییر مدیریتی و خسارت به شهر را مورد انتقاد قرار داد و گفت: هرچند مدیران سلایق مختلفی دارند، اما یک تغییر مدریتی نباید منجر به تعطیلی یک پروژه عمرانی شود. واقعا دلیل مشخصی برای آن نیز وجود ندارد. استاندار، معاون عمرانی استانداری و شهردار زنجان با ستاد مرکز رایزنی کردند و نامه نیز از مرکز آمد که اقدامات لازم صورت گیرد، اما اجرایی نشده است.

حمیدی ادامه داد: با این شرایط می توان گفت که اینجا مشکل طرز تفکر اشتباه یک فرد است نه یک مجموعه! فرد توافق ناپذیر است!

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه این پروژه برای مردم است، افزود: شهردرای زنجان برای اجرای این پروژه با بنیاد مسکن قرارداد بسته و توقف آن موجب شده بدون انجام کاری به مجری خسارت بدهیم!

وی با بیان اینکه اگر این پروژه ادامه پیدا می کرد و به سرانجام می رسید، مردم از آن استفاده می کردند، خاطرنشان کرد: چرا اینگونه شده نمی دانم! سه روز قبل متوجه شدیم که زمین برای پادگان هم نیست. برای ستاد اجرایی فرمان امام است. اما داخل پادگان است و از اختیارات آن محسوب می شود.

 

پادگان برای برخی ساخت و سازها بدون پروانه تخلف مرتکب شده است!

حمیدی با تاکید بر اینکه شاید با تغییر مدیریت این مشکل حل شود چرا که با وضعیت فعلی بعید به نظر می رسد اتفاقی بیافتد، افزود: فرمانده فعلی تاکید دارد این کار غیرقانونی است! حال چرا غیرقانونی است مشخص نیست. بگذریم از تخلفاتی که پادگان برای برخی ساخت و سازها بدون پروانه مرتکب شده است!

وی یادآور شد: معابری از داخل پادگان عبور کرده که شبکه معابر آینده باید مطابق با طرح تفصیلی باشد. چرا این ساخت و سازها اتفاق می افتد و جلوی آن گرفته نمی شود!

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه موضوع از طرف استاندار زنجان پیگیری شده است، افزود: ظاهرا برطرف شدن مشکل نیاز به اراده ملی دارد. باید راهکاری در سطح ملی پیدا کنیم. فعلا در بن بست قرار دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صبحانه بخوریم، چاق می شویم؟
خبر قبلی
پیام مخاطبان همدلی‌زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست