1. اخبار استان
  2. بهره‌برداری از قطعه ۲ سلطانیه – قیدار- همدان تا هفته دولت

کد خبر: 17060

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

بهره‌برداری از قطعه ۲ سلطانیه – قیدار- همدان تا هفته دولت

مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان در بازدید از قطعه ۲ سلطانیه – قیدار- همدان وکمربندی قیدار وتشکیل جلسه بررسی مشکلات پیمانکاران این پروژه با تامین و تخصیص اعتبارورفع مشکلات پروژه مقررگردید پیمانکار با تسریع در عملیات در هفته دولت این قطعات افتتاح و به بهربرداری برسد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  به نقل از راه و شهر سازی استان زنجان، مسعود بیات منش با بیان این مطلب، اظهار کرد: پروژه‌ی قطعات ۱ و ۲ باند دوم کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه ذیل طرح احداث باند دوم کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه، که از سال ۱۳۸۹ پیما نسپاری گردیده و هم‌اکنون در دست اجرا است.

وی افزود: این طرح از پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان در سال ۱۳۹۳و اقتصاد مقاومتی ستاد وزارت راه و شهرسازی و استان زنجان در سال ۱۳۹۵ و همچنین از پروژه‌های مصوب کار گروه جهش تولید استان در سال جاری می باشد.

مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان خاطرنشان کرد: این پروژه قسمتی از کریدور ارتباطی جنوب به شمال غرب کشور می باشد که به سبب کوتاه کردن مسیر ارتباطی استان‌های جنوبی و مرکزی کشور به استان‌های شمال‌غرب در صرفه جویی انرژی و کاهش تلفات جاده‌ای می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

 در این بازدید مقرر شد عملیات اجرایی ۱۲کیلومتر از پروژه قطعه ۲ باند دوم قیدار-سلطانیه (حد فاصل کیلومترهای۰۰۰+۰ تا ۰۰۰+۵ و ۰۰۰+۲۵ تا۰۰۰+۳۲) وهمچنین با توجه به اینکه آسفالت لایه دوم ۱۸ کیلومتراز پروژه (کمربندی شهر قیدارو تقاطعات مربوطه ) به اتمام رسیده است و با نصب علائم و گاردریل در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اطلاعیه قطعی گاز درشهرستان زنجان
خبر قبلی
اجرای طرح کاداستر و رفع تداخلات بایستی در استان با شتاب بیشتر انجام شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست