1. اخبار شهرستان
  2. بهره‌برداری از ۶ پارک محله‌ای زنجان در هفته دفاع مقدس

کد خبر: 2031

بهره‌برداری از ۶ پارک محله‌ای زنجان در هفته دفاع مقدس

 

بهره‌برداری از ۶ پارک محله‌ای زنجان در هفته دفاع مقدس

۶۰ هزار تن آسفالت ریزی در معابر شهر زنجان

 

 

 

 

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به پیگیری پروژه های عمرانی شهر زنجان، گفت: ۶ پارک محله‌ای زنجان در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش همدلی‌زنجان، علی محمدی در نخستین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه این ۶ پارک محله ای در سه منطقه شهری زنجان جانمایی و ساخته شده است، اظهار کرد: برای هفته دفاع مقدس سایر پروژه های مهم شهری نیز برای افتتاح آماده می شود که از جمله آن ها تکمیل بازگشایی ورودی پونک و شهرآراء است.

وی از آسفالت‌ریزی معابر شهری در فصل کاری خبر داد و افزود: بیش از ۶۰ هزار تن آسفالت در معابر مختلف شهری با اولویت مناطق محروم ریخته شده و برخی از نقاط در حال انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر تامین منابع مالی برای تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) انجام شود طی ۴۵ روز قابل بهره برداری است، یادآور شد: اقدامات زیادی برای این تقاطع صورت گرفته و در صورت پرداخت مالی پروژه شاهد بهره برداری آن طی ۴۵ روز کاری خواهیم بود.

وی از عزم شهرداری برای پیشبرد برنامه های فرهنگی گفت و تاکید کرد: هرچند برخی تغییرات مدیریتی در شهرداری انجام شده اما برنامه های فرهنگی در سطح شهر با قوت زیادی در حال پیگیری و اجرا شدن است.

محمدی از عدم پرداخت حقوق برخی از نیروهای شهرداری خبر داد و اظهار کرد: معوقات سه ماهه برخی از پرسنل با تلاش صورت گرفته کاهش پیدا کرده و یک ماه از معوقات آن ها پرداخت شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
لزوم اعتماد به توانمندی و دانش جوانان
خبر قبلی
ضرورت توجه به پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهر زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست