1. اجتماعی
  2. به کسی جز مردم بدهکار نیستم!

کد خبر: 7268

به کسی جز مردم بدهکار نیستم!

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید در حوزه آموزش پرورش اقدامات بزرگ و ماندگار برنامه ریزی و محقق شود، گفت: بنیه علمی دانش آموزام کم بضائت در استان زنجان تقویت شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فتح اله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه جلسات شورای آموزش یکی از مهم ترین جلسات استانی محسوب می شود، اظهار کرد: باید طرحی را در استان آغاز کنیم که در یک منطقه به صورت متمرکز و عملیاتی چند اقدام بزرگ و شاخص مهم همچون رتبه کنکور را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید راه و روش مطالعه صحیح را به دانش آموزان آموزش دهیم، افزود: در جلسات شورای آموزش و پرورش استان باید از تمام ظرفیت صاحب نظران و خیرین مدرسه ساز استفاده حداکثری صورت گیرد و نباید به اعضای رسمی جلسه اکتفا کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید چند اقدام مهم در استان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید مورد توجه تمام مدیران استان باشد حفظ فضای مدیریتی و یکپارچگی آن است؛ هیچ مدیری حق مصاحبه علیه مدیر دیگر و یا مسئول و کارگزار دیگری را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه بی احترامی به افراد در رسانه ها مورد پذیرش نخواهد بود، افزود: باید در پشت و روی صحنه یکی باشیم و برای مردم کار کنیم و هدفی جز آن نداشته باشیم.

حقیقی با بیان اینکه من به هیچ کسی بدهکار نیستم جز مردم، اظهار کرد: زنجان را خودم انتخاب کردم و آماده ام برای زنجان کار کنم، فقط به مردم بدهی دارم و تمام مدیران استان باید برای مردم کار کنند و انضباط کلامی و کاری داشته باشند.

استاندار زنجان با تاکید بر حفظ آرامش جامعه، یادآور شد: نباید بدون بررسی دقیق مسائل موضوعات را ارائه کنیم و باید با تکیه بر تمام ظرفیت های مهم استان اقدامات شاخص در راستای توسعه زنجان برداشته شود.

وی با بیان اینکه زنجانی ها نخبگان موفقی در سطح بین المللی دارند، تاکید کرد: در حوزه آی تی زنجانی ها از سرآمدان و نخبگان مهم در سطج کشور و دنیا هستند و اینکه شهرک تخصصی آی تی در زنجان عملیاتی نشده جای تامل دارد، باید این شهرک تخصصی را در زنجان عملیاتی کنیم.

حقیقی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه های زنجان بسیار بالا است، افزود: زنجان تنها دانشگاهی دارد که از مقطع دیپلم تا دکترا دانشجوی ریاضی و فیزیک پذیرش می کند و در حوزه آی تی بسیار متسعد است، این ظرفیت ها گویای استعدادهای زنجان بوده و باید در شاخص های آموزش و پرورش خود را نشان دهد.

استاندار زنجان خواستار حضور مستمر و مناسب اعضای شورای آموزش و پرورش در جلسات شد و گفت: این شورا یکی از شوراهای مهم استانی بوده و باید مبتنی بر واقعیت های موجود در جامعه برای افزایش شاخص های بخش راهکارها و اقدامات عملیاتی ارائه کند.

وی خروج از تکیه صرف به تئوری و نظریه و ورود عملیاتی به مسائل را خواستار شد و گفت: باید از اطلاعات تئوری و نظری استفاده بهینه کرد اما باید در عمل اقدامات ملموس توسعه ای را محقق کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گلایه‌مندی‌ها در خصوص سد معبر ‏همچنان وجود دارد‏
خبر قبلی
طراحی هوشمندانه بودجه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست