بودجه شهرداری‌زنجان از ۲۰۰ به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است

شهردار زنجان به اقدامات صورت گرفته برای بهبود شاخص های بودجه ای شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری زنجان را طی دو سال اخیر با یک جهش بزرگ همراه کردیم و از عدد ۲۰۰ به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان رساندیم که با تحقق این بودجه در سال آتی به نرم کشوری در سرانه هر شهروند خواهیم رسید.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح‌اله معصومی در نشست خبری با خبرنگاران زنجانی با بیان اینکه برخی به پیش بینی بودجه شهرداری در سال آتی که بیش از ۴۰۰ میلیارد است، شبهاتی وارد می کنند، اظهار کرد: طی چند روز گذشته بر خلاف باور بسیاری تحقق بودجه سال جاری را ۱۱۰ درصد محقق کردیم و بر همین مبنا سال آتی نیز بودجه شهردار یرا کامل محقق خواهیم کرد.

وی به وضعیت اعتبارات بودجه عمرانی شهرداری زنجان اشاره کرد و افزود: در حالی که طی سال های اخیر بودجه اعتباری بسیاری از نهادها و دستگاه ها محقق نشده و با اعداد پایین عملیات عمرانی انجام داده اند، در شهرداری زنجان تاکنون ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی برای پروژه های تعریفی محقق شده است.

شهردار زنجان به اقدامات مهم صورت گرفته در سال جاری اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی مناسب در تقاطع غیرهمسطج گلشهر زنجان را شاهدیم، در سالروز تولد امام حسن مجتبی(ع) کلنگ زنی شد و مطابق با تعهدی که دادیم در همین روز افتتاح آن را جشن می گیریم و خوشبختانه شاهد پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز برای آن هستیم.

وی به پروژه مهم سبزه میدان اشاره کرد و یادآور شد: شرکت های معتبری برای اجرای پروژه سبزه میدان اعلام آمادگی کردند. ۲۲ اسفندماه آخرین مهلت قانونی انتخاب پیمانکار و ابلاغ قرارداد است.

معصومی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد این پروژه توسط پیمانکار انجام می شود، خاطرنشان کرد: پس از تعیین پیمانکار تاکید بر نهایی شدن آن در ۲۴ ماه بوده و از مجری تعهد خواهیم گرفت تا پروژه را طی این بازه زمانی تحویل دهد. تاکید شده که پروژه سبزه میدان در چند زون عملیاتی به صورت همزمان اجرایی شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه افزایش تعداد منطقه های زنجان از ۲ منطقه به چهار منطقه افزایش یافته است، افزود: تلاش می شود تا توزیع عادلانه اعتبارات بین مناطق زنجان صورت بگیرد.

وی به آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: این پروژه، زنجان را به سمت شهر هوشمند پیش می برد. پروژه فیبرنوری به صورت مشارکتی با شرکت ایرانسل اجرایی می شود که می توان از طریق آن فضاهای خدماتی را به شهر هوشمند متصل کرد.
معصومی با بیان اینکه مبادی ورودی شهر زنجان نیازمند نمادها و المان هایی است که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، گفت: فراخوان طراحی المان برای میدان بسیج و میدان جهاد منتشر شد که ۸۰ طرح از طراحان کشور ارسال شد؛ از بین طرح های ارسالی یک طرح برای میدان بسیج منتخب شد ولی میدان جهاد، طرح منتخبی نداشت.  ۱۸۰ طرح به شهرداری زنجان ارسال شد و ۲۰ طرح برنده شد و ۳۰ طرح هم از طرف شهرداری ترتیب اثر داده شد و در مجموع ۵۰ المان در سطح شهر نصب خواهد شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ساحل آرامش در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان
خبر قبلی
عواقب سقوط ارزش پول ملی…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست