1. اخبار استان
  2. بوی «انحصار» در ائتلاف اصولگرایان زنجان…!

کد خبر: 11700

بوی «انحصار» در ائتلاف اصولگرایان زنجان…!

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به رویکرد این جبهه در ائتلاف با جریان اصولگرایان در انتخاباتی آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان در استان زنجان تشکیل شده و بوی «انحصار» در ائتلاف اصولگرایان زنجان به مشام می‌رسد.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ رحیم نوری‌پور بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دفتر جبهه پایداری استان زنجان با بیان اینکه رایزنی برای ائتلاف با اصولگرایان انجام خواهد شد، اظهار کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان در مبنا و ریشه با اصولگرایان مشترک بوده اما در روش و رویکرد تفاوت هایی دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان ستادی از بین نامزدهای انتخاباتی براساس معیارهای مورد نظر تشکیل شده است، افزود: ۱۶ معیار برای انتخاب نفرات در بین جبهه پایداری تهیه و تدوین شده و تلاش می شود بر اساس معیارهای این جبهه نفرات مشخص و معرفی شوند.

سخنگوی کمیته انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی این جبهه برای تمامی سهمیه موجود استان در مجلس کاندید معرفی خواهد کرد، یادآور شد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج نامزد انتخابات از سوی جبهه پایداری معرفی می شود.

وی با اشاره به شعار این جبهه در انتخابات آتی، خاطرنشان کرد: جبهه پایداری با شعار «نیکان به جای خویشان»وارد تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حضور وزنه‌بردار زنجانی در اردوی تیم ملی
خبر قبلی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان مشخص شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست