بیش از ۳۷۰۰ گردشگر خارجی از جاذبه های تاریخی زنجان دیدن کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۹۸ هزار گردشگر داخلی و ۳۷۰۳ گردشگر خارجی از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان زنجان بازدید کردند .

به گزارش همدلی‌زنجان؛  یحیی رحمتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در سال ۹۷ بیش از ۲۸۳ هزار گردشگر داخلی و ۲۹۱۸ گردشگر خارجی از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید بعمل آورده اند.

وی با اعلام این مطلب که هم اکنون ۱۰۰ خانه بومگردی در زنجان فعال است، گفت: از این تعداد ۸۷ خانه بومگردی در سال ۹۷ در استان زنجان با اشتغال زایی مستقیم  ۱۶۴ نفر و ۳۲۸ نفر غیر مستقیم در استان افتتاح شد. ۷ خانه بومگردی در سال ۹۸ در استان زنجان به بهره برداری رسید که ۱۴ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۲۸ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم به همراه داشت.

به گفته رحمتی در ۶ ماهه سالجاری ۳ دفتر خدمات گردشگری در استان زنجان به بهره برداری رسیده است . در سال ۹۷ نیز ۱۲ دفتر خدمات گردشگری در استان زنجان به افتتاح رسید که در مجموع ۳۸ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۳۲ نفر اشتغالزایی غیرمستقیم در پی داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در خصوص تعداد مجوزه های صادره سایر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان عنوان کرد: ۲۱ مجوز در سال ۹۷ ا اشتغالزایی مستقیم ۱۳۷ نفر و غیر مستقیم ۲۷۴ نفر و ۲ مجوز در سال ۹۸ با اشتغالزایی مستقین ۹ نفر و غیر مستقیم ۱۲ نفر در استان زنجان صادر شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افتتاح پروژه های شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان
خبر قبلی
چگونه صبحانه بخوریم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست