بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی رسول اکرم(ص) شهرستان خدابنده کلنگ زنی شد

بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی رسول اکرم(ص) شهرستان خدابنده با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بدون فراهم کردن امکانات حوزه سلامت، هیچ کشوری به پیشرفت و توسعه نمی‌رسد و سلامتی هم به اندازه امنیت در توسعه کشور اهمیت داشته و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی مقدمه‌ای برای پیشرفت و توسعه است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی رسول اکرم(ص) شهرستان خدابنده با اشاره به محرومیت های این شهرستان در حوزه بهداشت و سلامت، اظهار کرد: در گزارشی که در خصوص محرومیت شهرستان خدابنده دریافت کردم مشتاق به حضور در این منطقه شدم و متاسفانه با وضعیت حوزه سلامت و درمان و کمبودهای آن مواجه شدم.
وی فراهم شدن هتلینگ بیمارستان، افزایش تخت‌ها و تجهیز و نوسازی اورژانس در شهرستان خدابنده را ضروری دانست و درخصوص کلنگ‌زنی بیمارستان خدابنده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با محاسبات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عملیات اجرایی بیمارستان بلافاصله و از اواخر آبان‌ماه جاری آغاز می‌شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که مشاهده عملکرد مسئولین از سوی مردم و جلب رضایت شهروندان موجب تشویق آن‌ها برای تلاش بیشتر می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم همه مسئولین استان، دقت و مراقبت لازم را داشته باشند تا این پروژه متوقف نشود.
قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر این که نباید در انجام مسئولیت‌ها کوتاهی شود، ادامه داد: البته انجام مسئولیت‌ها با توجه به امکانات موجود و در حد توان است و نمی توان تمامی امکانات را برای همه مناطق فراهم کرد.
وی در خصوص مطالبات بهورزان مبنی بر دریافت هزینه سختی کار و احتساب دوران تحصیل جزو سوابق خدمتشان، گفت: این موضوعات، مکررا مطرح شده ولی نیازمند پذیرش و تصویب در مجلس شورای اسلامی دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بهترین کشورهای جهان برای راه‌اندازی کسب و کار کدامند؟
خبر قبلی
هفته جهانی کارآفرینی؛ فرصتی برای شناسایی کنش‌گران عرصه کار
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست