1. اخبار استان
  2. بیمه تجارت نو در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام می‌کند

کد خبر: 1156

بیمه تجارت نو در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام می‌کند

بیمه تجارت نو در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام می‌کند

حمایت از بخش انرژی و مهندسی در اولویت

 

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو اولویت این شرکت بیمه ای را حمایت از بخش انرژی و مهندسی عنوان کرد و گفت: این حمایت در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش همدلی زنجان، سید‌محمد عباس‌زادگان در نشست خبری اصحاب رسانه به مناسب افتتاح بیمه تجارت نو استان زنجان، با بیان اینکه این دو بخش از پرریسک ترین بخش های اقتصادی کشور هستند، اظهار کرد: حرکت در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی موجب شد از این دو بخش با اولویت بیشتری حمایت شود.

وی با بیان اینکه بخش انرژی در اقتصاد کشور نقش مهمی دارد، افزود: صنایع نفت و گاز از مهم ترین بخش های اقتصادی کشور بوده و بخش مهندسی نیز در کشور دارای اهمیت زیادی است.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو اارئه خدمات نویت بیمه ای را جزو اولویت های کاری این شرکت برشمرد و یادآور شد: خدمات مهمی طراحی و در دست طراحی بوده و تلاش می شود بسته های متنوعی از خدمات به مردم ارائه شود.

وی کاهش هزینه بالاسری و افزایش بهره وری را جزو سیاست ها و رویکردهای این شرکت توصیف کرد و اظهار داشت: برای موفقیت در فعالیت اقتصادی هر مجموعه ای باید با هزینه بالاسری کم تر و بهره وری بیشتری فعالیت کند که این شرکت سیاست مذبور را دنبال خواهد کرد.

عباس‌زادگان از برگزاری یک مسابقه عکاسی با عنوان عکاسی ریسک و ایمنی خبر داد و گفت: برای ایجاد حساسیت در بین عموم جامعه این مسابقه عکاسی برگزار می شود تا مردم نسبت به اهمیت ایمنی در فضاهای مختلف کاری و مسکونی آگاه شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۵ برنامه مهم در اولویت کاری شورای فرهنگ عمومی استان زنجان
خبر قبلی
۲ ماه، ۲ ماه تا نیمه دوم سال ۹۶…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست