1. اخبار استان
  2. بیمه مهندسان از طریق مجلس در حال پیگیری است

کد خبر: 20027

بیمه مهندسان از طریق مجلس در حال پیگیری است

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه یکی از مشکلات مهندسان کشور موضوع بیمه تامین اجتماعی بوده است، گفت: این موضوع در استان زنجان از طریق یکی از نمایندگان مجلس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در حال پیگیری بوده و در کمیسیون مربوطه نیز موافقت شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان، رامین کیامهر، در نشست خبری اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان با خبرنگاران، با بیان اینکه این موضوع به هیچ عنوان تبلیغاتی نیست، اظهار کرد: با توجه به حمایت دولت از بیمه کارگران ساحتمانی از محل هزینه های ساخت ساختمان، مهندسان که تعهدات قانونی زیادی در مراحل ساخت و ساز دارند، مورد حمایت بیمه ای قرار نداشتند و پوشش بیمه ای آن ها با مشکلات زیادی همراه بوده است.

وی یکی از رویکردهای سازمان را تقویت حوزه آموزش، ترویج و فعالیت رسانه ای در راستای وظایف قانونی هیئت مدیره برشمرد و افزود: برنامه های متنوع آموزشی برای آشنایی مردم با قوانین و مقررات ساخت و ساز تهیه شده است.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به جایگاه رشته نقشه برداری در بین رشته های هفتگانه مهندسی اشاره کرد و یادآور شد: برخی از رشاته ها همچون نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک به جایگاه واقعی خود در پروسه خدمات مهندسی نرسیده اند که باید توجه بیشتری به آن ها شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استان زنجان رتبه ۲۶ کشور در حوزه طلاق
خبر قبلی
 احمدی نژاد هنوز بر همان مدار است که بود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست