بی اعتنایی هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به نظرات گروه تخصصی

بی‌اعتنایی هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به نظرات گروه تخصصی!

مکاتبات گروه معماری بی پاسخ می ماند!

 

 

 

عضو گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در متنی از رویکرد هیئت مدیره در بی اعتنایی به نظرات این گروه انتقاد کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  احد محمدی، رئیس دوره  ششم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، که هم اکنون به عنوان عضو گروه تخصصی معماری فعالیت دارد، در متنی به نکات مهمی در خصوص رویکرد فعلی اعضای هیئت مدیره اشاره کرده که برخی از این موارد قابل تامل است.

وی در متن خود نوشت؛ پس از مدتها پیگیری مورخ ۱/۱۱/۱۳۹۶ جلسه هیات رییسه گروه تخصصی معماری با هیات مدیره سازمان برگزار شد و مواردی در خصوص موضوعات معماری مطرح گردید که در سایت سازمان منعکس نشد و صرفا به گزارش بخشی از صحبتها و پاسخ رییس سازمان اکتفا گردید .لذا گروه تخصصی در جهت شفاف سازی موضوعات تیتر مواد مطروحه را جهت استحضارهمکاران رشته معماری ارائه می نماید.

۱_ جهت استحضار اعضای هیات مدیره عنوان شد (حال نظام مهندسی خوب نیست و حال گروه معماری بدتر است ) ،باید برای خروج از این وضعیت فکری شود
۲_دلالها در سازمان جولان میدهند و حرمت نظام مهندسی را نگه نمیدارند .
۳_مکاتبات گروه معماری بی پاسخ می ماند .
۴_علیرغم مفاد نظام نامه گروههای تخصصی درخواستبودجه و برگزاری جلسات هم اندیشی،همایشهای آموزشی،باز آموزی مهندسی وتشکیل کارگروهها برای امور تحقیقی و تهیه چک لیستها بی پاسخ می ماند.
۵_ کنترل کننده هایی غیر از نفرات تعیین شده توسط گروه فعالیت می کنند و این خلاف عرف جاری در سازمان است و بدعتی ناصواب است.
۶_گروه معماری کم رنگ شده و در موضوعات مربوط به رشته معماری ، از نظرات این گروه استفاده نمیشود
۷_ مناسبات اداری رعایت نمی شود ،علیرغم مفاد نظامنامه، احکام عضویت در گروه تخصصی بجای سه سال ۲ ساله صادر شده است .احکام کنترل کننده ها ( از طرف ) امضا میشود و شخص دیگری غیر از رییس سازمان حکم می کند.
۸_ به دفعات درخواست گروه معماری برای لغو مصوبه چهارنفره تسلیم هیات مدیره شده است و علیرغم دستور اکید وزارتخانه و قولهایی که رییس سازمان داده تا کنون این مهم انجام نشده است و درخواست گروه لغو بلافاصله این مصوبه مذموم است.
۹_در خصوص زلزله سرپل ذهاب بیشترین خسارات ناشی از اجرای نادرست جزییات معماری بود لیکن جهت گیری سازمان به سمتی بود که حق مطلب ادا نشد و اهمیت معماری در این قبیل حوادث کم رنگ شد ودر آینده این امر به زیان معماری این استان خواهد بود .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲۵ اسفند، زمان آزمون استخدامی کارکنان شهرداری‌های استان
خبر قبلی
حجم آب سد تهم ۱۷ درصد کاهش یافت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست