1. اخبار استان
  2. تاثیر موثر صنایع کوچک در افزایش درآمد ناخالص ملی

کد خبر: 13051

تاثیر موثر صنایع کوچک در افزایش درآمد ناخالص ملی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: صنایع کوچک علاوه بر اشتغال، در افزایش درآمد ناخالص ملی می‌تواند تأثیر مؤثری داشته باشد.

به گزارش همدلی زنجان؛ ایرج احمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: سابقه فعالیت صنایع کوچک از زمانی است که افرادی با تصمیم جمعی خود فعالیت در زمینه‌ای را آغاز و به انجام رسانده‌اند که امروزه شاهد پیشرفت هم‌سو با نیازهای جامعه در این حوزه هستیم.
وی افزود: یکی از نگرانی‌های فعالان در حوزه صنایع کوچک، بازار و امکان فروش محصولات تولید شده است.

احمدی تصریح کرد: یکی از دلایل این مسئله عدم آشنایی تازه‌واردها به این‌گونه فعالیت‌ها با اصول کاری در عرصه اقتصاد به‌ ویژه در زمینه صنعت است، زیرا شاید آن‌ها افراد با دانش تئوری خوبی باشند ولی الزاماً در حیطه عمل و تجربه مهارت کافی را ندارند.

این مسوول با بیان اینکه فارغ‌التحصیلی الزاماً به معنای توانمندی در حوزه کاری نیست، تأکید کرد: توجه به دانش فنی یکی از رموز موفقیت در زمینه فعالیت شرکت‌ها و صنایع کوچک است.

احمدی خاطرنشان کرد: در همین راستا واحدهایی که جواز تأسیس می‌گیرند دعوت به دوره‌های کارآفرینی شده و شرکت شهرک‌های صنعتی بخش اعظمی از هزینه برگزاری دوره‌های کارآفرینی را تقبل می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: فعالیت صنایع کوچک علاوه بر اشتغال و تولید در افزایش درآمد ناخالص ملی اثرگذار بوده و می‌تواند در تحقق اهداف کلان اقتصاد کشور مؤثر باشد.

احمدی تصریح کرد: فعالان این عرصه می‌توانند با نیازسنجی لازم در بازارهای خارجی نیز حضور موفقی داشته باشند هر چند ممکن است این حضور برای آن‌ها به لحاظ حجم کم‌کاری هزینه‌بر باشد تشکیل شرکت‌های مدیریت صادرات که متشکل از چند شرکت و صنایع کوچک باشد و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز می‌تواند گام مؤثری در موفقیت این حوزه باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حوزه سرمایه گذاری شهرداری زنجان تعطیل یا فعال؟
خبر قبلی
بارش برف از روز جمعه در زنجان آغاز می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست