1. اخبار استان
  2. تامین اعتبار اجرای پروژه‌های مهم عمرانی استان زنجان

کد خبر: 3921

تامین اعتبار اجرای پروژه‌های مهم عمرانی استان زنجان

تامین اعتبار اجرای پروژه‌های مهم عمرانی استان زنجان

 

 

 

 

 

تامین اعتبار اجرای پروژه های مهم عمرانی و تامین کسری اعتبار جاری استان زنجان در دیدار مسئولان استان زنجان با معاون اول رئیس جمهور مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ در دیدار اسداله درویش امیری با محمدباقر نوبخت که با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در زمینه تامین اعتبار پروژه ها و رفع کسری بودجه استان زنجان صحبت و تبادل نظر شد.

در این دیدار استاندار، مدیران و نمایندگان مردم استان، مسائلی همچون تامین اعتبار برخی از پروژه های مهم استان زنجان از قبیل تامین اعتبار تکمیل پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران را پیگیری کردند.

تامین اعتبار عملیات اجرایی راه‌های مواصلاتی استان نیز از دیگر موارد مطرح شده از سوی مقام عالی استان در دیدار با معاون رییس جمهور بود.

استاندار، مدیران و نمایندگان مردم استان زنجان همچنین در زمینه تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل سدهای در دست احداث استان زنجان از قبیل سد مشمپا نیز با معاون رییس جمهوری دولت تدبیر و امید به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است صحبت در راستای تامین کسری اعتبار جاری استان زنجان نیز از دیگر موضوعات مطرح شده توسط استاندار و نمایندگان استان در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرانه فضای سبز زنجان بیش از ۱۴ درصد است
خبر قبلی
بخش تعاون در استان زنجان می‌تواند گره گشای مشکل اشتغال جوانان باشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست