1. اجتماعی
  2. تاکید پلیس بر برخورد قاطع با اخلال در نظم و امنیت جامعه

کد خبر: 1571

تاکید پلیس بر برخورد قاطع با اخلال در نظم و امنیت جامعه

 

 تاکید پلیس بر برخورد قاطع با اخلال در نظم و امنیت جامعه

 

 

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر نظارت دقیق بر پارک ها و تفرجگاهها گفت : پلیس با مواردی که باعث اخلال در نظم و امنیت جامعه می شود برخورد قاطع می کند .

 

به گزارش همدلی‌زنجان، سردار علی آزادی ضمن تاکید بر آمادگی کارکنان برای ارائه عملکرد به بازرسان اعزامی از ناجاف اظهار کرد: اقدامات و تلاش ها در حوزه های مختلف ماموریتی باید به ارتقاء نظم وامنیت و رضایتمندی مردم منجر شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه افزود : با مواردی که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه می شود باید برخوردها قاطع شود.

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر پارکها و تفرجگاهها و برخورد با مخلان نظم وامنیت تصریح کرد : ما وظیفه داریم در راستای تامین و حفظنظم وامنیت به درخواست های مردم عمل کنیم.

سردار آزادی گفت: پلیس های تخصصی در حوزه های مختلف ماموریتی با برگزاری جلسات هماهنگی و تجزیه و تحلیل جرائم ، خدمات رسانی به مردم را در قالب طرح تابستان ارتقا دهند.

وی بر آمادگی کارکنان برای ارائه عملکرد در نظارت های تخصصی پلیس تاکید و اظهار داشت : کلیه اقدامات در حوزه های مختلف ماموریتی ، اقتصاد ، وضعیت جسمانی و … باید به نحو مطلوب ارائه شود.

سردار آزادی بر اقدام و توجه بیشتر در حوزه تربیت وآموزش ، دانش انتظامی ، پیشگیری از وقوع جرم ، قرار گاه جهاد صیانتی ، کنترل و مهار شکست های حفاظتی ، ارتقاء روحیه کارکنان ، معیشت و رضایت نندی تاکید کرد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۹۵درصد مجرمان درفضای مجازی هویت جعلی دارند
خبر قبلی
زنجان، غریبانه عقب مانده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست