1. اخبار شهرستان
  2. تجلیل شهرداری زنجان از جانبازان و فعالان ستاد نوروزی

کد خبر: 9228

تجلیل شهرداری زنجان از جانبازان و فعالان ستاد نوروزی

شهرداری زنجان به مناسبت روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) از جانبازان و و فعلان ستاد نوروزی ۹۸ تجلیل کرد.

 

به گزارش“همدلی‌زنجان” در این مراسم مسیح اله معصومی، شهردار زنجان با بیان اینکه تجلیل از مقام رفیع جانبازان در فرهنگ دینی و انقلابی ایران دارای اهمیت زیادی است، اظهار کرد: مراسم امروز با دو محوریت برگزار می شود، تجلیل از جایگاه جانبازان به عنوان افرادی جان خود برای صیانت از مرز و بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند. جانبازان به جبهه های جنگ رفتند و با اهدای اعضای بدن خود یادگاران بحق و ارزشمندی در جامعه ایران شدند.

وی به ایام نوروز و تلاش عوامل و فعلان ستادهای نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: افرادی در تعطیلات نوروز آرامش و استراخت خود را فدای آرامش مسافران کردند. تعداد زیادی از این افراد چه در درون شهرداری و چه بیرون شهرداری در این مراسم تجلیل می شوند.

شهردار زنجان از تمام عواملی که در تعطییلات نوروز به مسافران و مردم ارائه خدمات دادند تشکر کرد و یادآور شد: گردشگران نوروزی در زنجان رضایت خوبی از وضعیت شهر داشتند که این رضایت را مدیون عوامل زحمتکش بدنه شهرداری و سایر عوامل همچون هلال احمر، مجموعه نیروی انتظامی، سپاه و… هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری خدمات مختلفی به مردم ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که حاصل تلاش و زحمات شهرداری موجب رضایت عموم و مسافران در شهر زنجان است. گردشگران اذعان دارند زنجان مردمان مهربان و شهری تمیز دارد.

معصومی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم در نوروز ۹۸ احیای  انوبوس گردشگری و استفاده بهینه آن در تعطیلات نوروز بوده است، افزود: استقبال مسافران از این اتوبوس مناسب بود و موجب ایجاد خاطرات ماندنی برای آن ها شد. افرادی که به زنجان سفر کردند قطعا به دیگران از این شهر به نیکی یاد خواهند کرد.

شهردار زنجان به وضعیت عملکردی شهرداری در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: در سال گذشته شهرداری سال طلایی را پشت سرگذاشت. در بخش های مختلف شاهد اقدامات مهم و ماندگاری در شهر زنجان بودیم.

وی با باین اینکه در حوزه شهرسازی برنامه و سیاستگذاری خاصی داریم، یادآور شد: در حوزه عمرانی اقدامات تعریف شده تقویت خواهد شد. تلاش خواهیم کرد ایام خوب و مناسبی برای شهروند زنجانی حاصل شود.

معصومی همچنین با اشاره به اهمیت ماندگاری مسافرانن نوروزی در شهر زنجان، خاطر نشان شد: معاونت خدمات شهری و برنامه ریزی ، امور زیر بنای، مالی اقتصادی و شهرداران مناطق نقش اساسی دراین ایام نوروز در ستاد داشتند.

 

از شهردار زنحان تشکر می کنم

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه حواثد مربوط به سیل کام شهروندان ایرانی را تلخ کرد، افزود: در شهر زنجان نیز اعلام آمادگی کامل وجود داشت و شاهد تلاش تمام سطوح شهرداری در خصوص تسهیل امور و آمادگی کامل تمام مدیران شهرداری بودیم. از شهردار زنجان و مدیران و عوامل مربوطه بابت این میزان آمادگی و اقدامات مناسب و همچنین مدیریت مناسب در این ایام تقدیر و تشکر می کنم.

اسماعیل دویران به تحریم آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: افتخار می کنیم نیروهایی داریم که خاری در چشم دشمن هستند و به پاسداران انقلاب اسلامی به چنین نیروهایی افتخار می کنیم که ابرقدرت دنیا را به سطوح آوردند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های منسجم مجموعه مدیریت شهری زنجان در ایام نوروز ۹۸، خاطرنشان کرد: سال ۹۷ سال خوبی برای مدیریت شهری بود. تحقق بودجه به صورت کامل و تحقق نزدیک به ۱۰۰ درصدی برنامه های تدوین شده از دستاوردهای شورا و شهرداری زنجان بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باید در سال جاری نیز دستاوردهای سال گذشته تکرار شود، افزود: در شورا و شهرداری زنحان همدلی خوبی ایجاد شده و این فضای تعامل موجب فضای مناسب فعالیت و طی شدن فرایند توسعه ای در شهر زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه المان غواصان دریا دل زنجان طراحی شده است، اظهار کرد: از شهردار زنحان خواستار هستیم که این المان در شهر زنجان در بازه زمانی مناسب و تعریف شده رونمایی و اجرایی شود.

دویران با بیان اینکه در زنجان سالجاری با تلاش مجموعه مدیریت شهری پروژه های مختلفی اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با تعامل مناسب بین مسئولان شاهد تحقق اهداف توسعه ای در شهر زنجان باشیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضرورت حفظ چابکی نظام بانکی در پرداخت تسهیلات
خبر قبلی
تقویت حمل و نقل عمومی تنها راه برون رفت از مشکلات ترافیکی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست