1. اجتماعی
  2. تجهیزات بازی مهدهای کودک استان زنجان استاندارد می‌شود

کد خبر: 2554

تجهیزات بازی مهدهای کودک استان زنجان استاندارد می‌شود

تجهیزات بازی مهدهای کودک استان زنجان استاندارد می‌شود

با انعقاد تفاهم نامه همکاری بهزیستی استان زنجان و اداره استاندارد از این پس وسایل بازی و تجهیزات ۱۶۷ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی استاندارد سازی می شود
به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، محمد محمدی اظهار کرد: حفظ امنیت و سلامت بیش از ۶ هزار کودک زنجانی که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند جزو الویت‌های و سیاست‌های این سازمان است.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود :در راستای استاندارد سازی تجهیزات بازی از این پس استاندارد اجباری وسایل بازی مستقر در مهدهای کودک استان در راستای ارتقاء سطح سلامت و ایمنی کودکان صورت می پذیرفت.
وی اظهار داشت : این تفاهم نامه به منظور نیاز سنجی و شناسایی اولویت های تدوین استانداردهای مورد نیاز طرفین و با توجه به دستور العمل و بخشنامه های سازمان بهزیستی کشور خواهد بود.
وی با اشاره به اجرایی نمودن این تفاهم نامه اظهارداشت:اطلاع رسانی به مهدهای کودک ، ارائه فهرست و مشخصات کامل مهدهای کودک استان ، تهیه مستندات عملکرد از اقدامات انجام یافته، هماهنگی با ادارات بهزیستی شهرستانهای زنجان ونیاز سنجی دوره های آموزشی برای مربیان مهد ، پرداخت هزینه های آموزشی ، معرفی متقاضایان تاسیس مهدهای کودک به استاندارد، همکاری با استاندارد در نشر کتاب، برگزاری مسابقات نقاشی و سایر فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی مهدهای کودک از تعهدات بهزیستی است.
وی ارائه فهرست موضوعات استانداردهای تدوین شده مرتبط با فعالیتهای بهزیستی ، هماهنگی در برگزاری سمینارهای آموزشی مورد نیاز بهزیستی ، معرفی اساتید جهت آموزشهای مورد نیاز بهزیستی و کودکان، صدور گواهینامه آموزشی برای آموزش گیرندگان، تدوین و بازنگری استانداردهای مورد نیاز و نظارت بر عملکرد شرکت بازرسی از تعهدات اداره کل استاندارد برشمرد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کلیه توافق های حاصله بین نمایندگان صورتجلسه شده و مورد بررسی واحدهای ذیربط قرار گرفته و نتیجه به طرف مقابل اعلام می شود.
این تفاهم نامه در ۷ماده ۲۵ بند و طی یک نشست مشترک به امضای داود کارگرزاده مدیر کل استاندارد استان زنجان و محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان رسید.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نرخ بیکاری استان زنجان ۹.۷ درصد و کم‌تر از میانگین کشوری است
خبر قبلی
کشف تابوت سفالی منقش به خط میخی فارسی باستان در طارم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست