1. اخبار استان
  2. تحقق نامگذاری سال در گرو افزایش کیفیت تولید داخل است

کد خبر: 4151

تحقق نامگذاری سال در گرو افزایش کیفیت تولید داخل است

تحقق نامگذاری سال در گرو افزایش کیفیت تولید داخل است

کالای ایرانی، شناسنامه ایرانی است

 

 

 

 

 

استاندار زنجان با اشاره به نام گذاری سال با عنوان ” حمایت از کالای ایرانی” توسط مقام معظم رهبری، گفت:  تحقق نامگذاری سال در گرو افزایش کیفیت تولید داخل است و باید برای افزایش کیفیت تولید داخل زمینه لازم فراهم شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسدالله درویش‌امیری در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه شهید ثمین‌تاب زنجان و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکهبدون افزایش کیفیت تولید داخل نمی توان انتظار تحقق حمایت از تولید کالای ایرانی را داشت، اظهار کرد: ایجاد زمینه رقابت بین واحدهای تولیدی جهت تحقق شعار سال اهمیت بالایی دارد و باید زمینه رقابت پذیری واحدهای تولیدی داخل را با رقبای حارجی ایجاد کرد.

وی کالای ایرانی را شناسنامه ایرانی توصیف کرد و افزود: باید برای احترام به این شاسنامه و هویت ایرانی کیفیت تولید را افزایش و با نمونه های خارجی در سطح بین الملل رقابت کرد، چرا که تولید ایرانی قابل احترام است و باید با ارائه نمونه با کیفیت محترم شمرده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه تحقق نامگذاری سال موجب توسعه اقتصادی کشور می شود، یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی موجب ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور شده و زمینه توسعه صادرات و ایجاد درآمدهای بالای ارزی برای کشور فراهم می شود.

وی به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص الزام نهادهای دولتی برای خرید کالای ایرانی اشاره و خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه شورای اداری استان این ابلاغیه به دستگاه های اجرایی استان ارائه می شود و طی سال جاری از تمام واحدهای تولیدی استان برای افزایش کیفیت تولید دعوات خواهیم کرد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجانی‌ها روحیه فرزندخواندگی بالایی دارند
خبر قبلی
توزیع ۷۰۰ تن برنج طی تعطیلات نوروز۹۷ در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست