1. اخبار استان
  2. تحقق ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت زنجان

کد خبر: 10461

تحقق ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت زنجان

استاندار با بیان اینکه استان زنجان در زمینه سرمایه گذاری در جایگاه سوم کشور است، گفت: حجم سرمایه‌گذاری جدید در واحدهای تولیدی و صنعتی با پیشرفت بالای ۸۵ درصد که در آینده بهره برداری خواهد شد، به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی در نشست روسای شورای اسلامی استان های کشور در زنجان، اظهار کرد: امسال حداقل پنج واحد تولیدی در استان که بین هشت تا ۱۰ سال تعطیل بودند، احیا شده و فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

وی شوراها را نهادی مدنی عنوان کرد که قوانین خاصی دارد و اظهار داشت: باید به نهاد مدنی شوراها احترام گذاشت و از ظرفیت آن در توسعه بهره گرفت.

مقام عالی استان با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله آمریکا و عیادی آن در منطقه با ملت ایران، یادآور شد: باید فهیمد که دشمن چه دسیسه‌ای دارد چرا که اکنون عمق کینه و دشمنی در اوج خود قرار دارد.

حقیقی یادآور شد: همه مسئولان و مدیران وظیفه دارند که در آرام سازی جامعه تلاش کنند.

استاندار زنجان با اشاره به ویژگی های مردم این استان، ادامه داد: مردم نوع‌دوست و خیرخواه زنجان در بروز حوادثی همچون سیل اخیر در برخی از استان های کشور، ۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی داشتند.

وی اضافه کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی، غواصان دریا دل و از استان های موثر در شکل گیری فرهنگ و تاریخ دینی کشور بوده و از نظر فعالیت موسسه های خیریه در کشور بی نظیر است.

حقیقی افزود: در این استان با ارتباط خوب مدیران با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداری ها کارهای بزرگ و مهمی انجام شده که با توجه به محدودیت های اعتباری دولت، درصورت اجرای آن توسط دولت زمان بیشتری باید صرف آنها می شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه، شورای اسلامی و شهرداری شهر زنجان برای اجرای طرح توسعه بیمارستان ولی عصر (عج) از حق خود گذشتند و این کار توسط بخشی خصوصی انجام خواهد گرفت، یادآور شد: در صورت اجرای این طرح توسط دولت باید برای هر تخت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستانی۲ میلیار و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار می داد که این کار را خیرین عهده دار شدند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسئولان شرکت آبفای زنجان پاسخ دهند
خبر قبلی
مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست