1. اخبار استان
  2. تحقق ۱۳۴ درصدی طرح های نیمه تمام استان نسبت به هدفگذاری

کد خبر: 4874

تحقق ۱۳۴ درصدی طرح های نیمه تمام استان نسبت به هدفگذاری

تحقق ۱۳۴ درصدی طرح های نیمه تمام استان نسبت به هدفگذاری

 

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری زنجان با اشاره به پایش وزارت کشور در خصوص طرح های نیمه تمام عمرانی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان های کشور، گفت: استان زنجان در سال گذشته ۱۸۵ طرح نیمه تمام خود را به بهره برداری رسانده است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسعود اطاعتی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، با بیان اینکه در سطح کشور ۶ هار مترمربع طرح نیمه تمام هدف گذاری شده بود تا به بهره برداری برسد، اظهار کرد: در سطح کشور ۵ هزار و ۶۷ طرح تا پایان سال گذشته به بهره برداری رسید که درصد تحقق آن نسبت به هدف گذاری صورت گرفته ۸۵ درصد بوده است.
وی با بیان اینکه درصد تحقق بهره برداری طرح های نیمه تمام استان زنجان بیش از میانگین کشوری بوده است، افزود: در استان زنجان ۱۳۸ طرح هدف گذاری شده بود که ۱۸۵ طرح به بهره برداری رسید و ۲ هزار و ۸۴۹ فرصت شغلی ایجاد شد که درصد تحقق استان زنجان ۱۳۴ درصد بوده است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری زنجان با اشاره به موفقیت استان زنجان در این بخش، خاطرنشان کرد: استان زنجان جزو استان های موفق در تحقق پروژه های عمرانی بوده و امیدواریم در سال جاری نیز این موفقیت با تعامل دستگاه های متولی تکرار شود.
وی بهره برداری از پروژه های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد را موجب هزینه کم و افزایش فرصت های شغلی برشمرد و گفت: این بخش ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بوده و باید از آن استفاده حداکثری صورت گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پرواز حجاج زنجانی بدون هیچ مشکلی از فرودگاه زنجان انجام می شود
خبر قبلی
ایرانیان معمولا پنهان‌کاری می‌کنند و غالباً شفاف نیستند!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست