1. اخبار استان
  2. تحقیق و تفحص در خصوص تیم دسته دوم شهرداری زنجان آغاز شد

کد خبر: 4217

تحقیق و تفحص در خصوص تیم دسته دوم شهرداری زنجان آغاز شد

 

تحقیق و تفحص در خصوص تیم دسته دوم شهرداری زنجان آغاز شد

۸ عضو شورا خواستار تحقیق و تفحص شدند

 

 

 

 

رئیس کمیسیون نظارت و پیگری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص با درخواست برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص تیم دسته دوم شهرداری زنجان آغاز شده است، گفت: هشت عضو شورای اسلامی شهر زنجان خواستار این موضوع شده و درخواست آن را مطرح کردند.

اسماعیل دویران در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه قانون تحقیق و تفحص شهرداری زنجان مطابق با ماده ۷۱ قانون مکرر شوراها تدوین شده است، اظهار کرد: مطابق درخواست اعضای شورای اسلامی شهر زنجان تحقیق و تفحص از پروژه سبزه میدان و تیم دسته دوم شهرداری درخواست شده و به کمیسیون نظارت و پیگیری واصل شده که مراحل اجرایی آن سپری می شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برای این دو موضوع نیاز به تحقیق دانسته اند، افزود: گزارشی در خصوص تیم فوتبال دسته دوم شهرداری زنجان آماده شده و به صحن علنی شورای اسلامی شهر زنجان ارائه خواهد شد و در خصوص قانع شدن و یا نشدن اعضا رای گیری می شود.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اگر در جلسه علنی پیش‌رو اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص گزارش تهیه شده قانع نشوند تحقیق و تفحص در این خصوص آغاز می شود، یادآور شد: آنچه که مشخص است اعضای شورا و نفراتی که خواستار تحقیق شده اند از گزارش تدوین شده قانع نشوند که ریاست کمیسیون نظارت و پیگیری نیز قانع نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اعضا قانع نشوند چه رویکردی پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: در صورت قانع نشدن اعضاء موضوع به کمیته تحقیق و تفحص که توسط کمیسیون پیگیری و نظارت تشکل می شود، ارجاع می شود و سپس این کمیته در سه ماه تمام مسائل تخلفاتی احتمالی را باید مشخص و بررسی کند.

دویران با بیان اینکه تمام مسائل باید مستند بررسی و ارائه شوند، افزود: این کمیته سه ماه فرصت دارد گزارش مستند خود را آماده کند و بعد از مدت تعیین شده این گزارش باید به کمیسیون نظارت و پیگیری ارسال و این کمیسیون نیز گزارش را به صحن علنی شورا ارجاع خواهد داد؛ سپس رای گیری در خصوص نیاز ارسال این گزارش به مراجع قضایی رای گیری می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مرکزخرید و فروش خودرو در زنجان به زودی افتتاح می شود
خبر قبلی
طرح مرمت بازار تاریخی زنجان عملیاتی می ‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست