تحویل ۷۰۴ واحد مسکونی به نیازمندان زنجانی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز

 

تحویل ۷۰۴ واحد مسکونی به نیازمندان زنجانی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز

مسکنی در شان مردم ساخته می شود

 

 

 

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان با اشاره به اقدامات این انجمن طی فعالیت خود، گفت: طی فعالیت انجمن ۷۰۴ واحد مسکن خیرساز به افراد تحویل داده شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسرافیل نیازی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه هدف اصلی انجمن، تحویل مسکن مناسب و در خور شان متقاضیان و افراد شناسایی شده است، اظهار کرد: در ساخت مسکن این افراد تمام مشخصات فنی-مهندسی رعایت شده و اصول معماری در آن لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز در استان زنجان فعالیت خود رااز ۱۱ سال قبل آغاز کرده است، افزود: این انجمن از سال ۱۳۸۷ کار خود را آغاز کرده و جمعی از خیران، عضو هیئت امنای استانی این انجمن هستند.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان با اشاره به اینکه هیأت امنای انجمن خیرین مسکن‌ساز با بهره‌گیری از ظرفیت مدیران و مسؤولان تشکیل شده است؛ ادامه داد: ریاست این انجمن با استاندار زنجان و امام جمعه زنجان نیز عضو این انجمن است.

وی با بیان اینکه ۵۳۰ واحد مسکونی طی سال های ۸۷ تا کنون در شهرستان زنجان احداث شده و تحویل شده است، خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی مشتمل بر ۲۲۳ هزار و ۵۶ مترمربع زمین و ۵۵ هزار و ۱۷۹ مترمربع زیربنا است و با هزینه‌کرد ۳۵۴ هزار و ۸۴۳ میلیون ریال تکمیل شده است.

نیازی به ضرورت تشکیل کمیته ای در کنار کمیته های ذیل این انجمن تاکید کرد و گفت: کمیته‌های مشارکت‌های مردمی و جذب خیرین؛ فنی و مهندسی و مالی؛ پشتیبانی و حقوقی در این انجمن تشکیل شده و تلاش کردیم کمیته رسانه نیز به این کمیته ها افزوده شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان با بیان اینکه انجمن بازرس قانونی دارد و خوشبختانه در شهرستان‌های ابهر، زنجان، خدابنده، خرم‌دره و ایجرود فعال است، یادآور شد: از ابتدای سال گذشته کمیته‌های مشارکت مردمی و جذب کمک‌های خیران، فنی و مهندسی، کمیته مالی، پشتیبانی و حقوقی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مجتمع ۳۰۰ واحدی انتظار با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه تحویل قرار دارد، اظهار کرد: فعالیت‌های انجمن از سال ۸۷ با تحویل مجتمع شش واحدی عطر نرگس آغاز و در دو سال اخیر ۴۲۸ واحد تحویل متقاضیان شده است.

نیازی  اعتمادسازی را نیاز مبرم برای توسعه فعالیت های خیریه برشمرد و تاکید کرد: انجمن برای مسکن‌دار شدن متقاضیان واقعی از ظرفیت حساب ۱۰۰ امام، همچنین از ظرفیت‌های بهزیستی، کمیته امداد و موسسات خیریه، تسهیلات بانکی و…  برخوردار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان ابهر نیز از سال ۹۱ تا کنون، ۱۴۲ واحد مسکونی مشتمل بر ۱۳ هزار و ۱۱۵ مترمربع زیربنا، با هزینه‌کرد ۷۲ هزار و ۳۱۹ میلیون ریال تکمیل و تحویل داده شده است، افزود: در شهرستان خدابنده، تاکنون ۲۴ واحد مسکونی با متراژ ۱۸۸۰ مترمربع و هزینه‌کرد ۱۱۲ هزار و ۸۰ میلیون ریال تکمیل و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره راه‌اندازی ۸ واحد مسکونی در ایجرود با ۳۶۰۰ میلیون ریال، افزود: پروژه ۳۰۰ واحدی انتظار طی چند روز آینده با ۳۲ هزار و ۵۰۸ مترمربع زیربنا و هزینه‌کرد ۲۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.  برای همه متقاضیان پرونده کامل تشکیل می‌شود و در حال حاضر برای ۹۵۰ نفر پرونده تشکیل شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نشانه‌های زیر خط فهم بودن!
خبر قبلی
حضور ۲۰ ورزشکار زنجانی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست