تشکیل کارگروه جهت حل مشکل دفع پسماند در شهرک صنعتی روی زنجان

تشکیل کارگروه جهت حل مشکل دفع پسماند در شهرک صنعتی روی زنجان

 

 

 

 

 

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از تشکیل کارگروه جهت حل مشکل دفع پسماند شهرک روی زنجان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان؛ ایرج احمدی با اشاره به جلسه برگزار شده با نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در این جلسه مقرر شد جهت حل مشکل دفع پسماند شهرک روی از تجربیات و توانمندی های شهرداری زنجان استفاده شود.

وی اظهار داشت: پیشنهاد شد که کارگروه مذکور با حضور و همکاری کارشناسان سازمان و نهادهای مختلف از جمله استانداری، شهرداری، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل منابع طبیعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی و اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی روی تشکیل گردد.

احمدی خاطر نشان کرد: البته کمیته ای متشکل از امنای شهرک صنعتی روی در ذیل این کارگروه کارهای هماهنگی و سایر اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان افزود: هم اکنون نزدیک به هفت میلیون تن از پسماند روی به شکل مرتفعی در شهرک صنعتی روی تلنبار شده است که به منظور جلوگیری از وقوع هر نوع حادثه یا خطری نیاز به تعیین تکلیف دارد.

احمدی تاکید کرد: این پسماندها دارای ارزش فراوری مجدد و بازیافت است. البته در سالهای گذشته برای ساماندهی این پسماندها، برخی از واحدهای تولیدی اقدام به راه اندازی شرکت بهین فراور به منظور انتقال این خاک به محل مناسب و بازیافت مجدد آن نمودند که همچنان منتظر تعیین تکلیف محل جدید برای انتقال پسماند می باشند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در پایان اظهار امیدواری کرد که این کارگروه بتواند در کمترین زمان ممکن بهترین راه حل و اقدام را برای حل ای معضل اتخاذ نماید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دوره آموزشی بصیرت‌حسینی در مرکز مدیریت درمانی تامین‌اجتماعی استان‌زنجان برگزار شد
خبر قبلی
انگیزه های یک پیشنهاد ناباورانه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست