تشکیل کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در استان زنجان

تشکیل کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان  گفت: کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان تشکیل شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ ناصر فغفوری با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و مسائل و مشکلاتی که تولید و سرمایه گذاری با آن مواجه است ، حمایت همه جانبه تمام دستگاههای اجرایی از تولید و سرمایه گذاری امری ضروری است که یکی از ابعاد آن حمایت قضایی است.

وی تصریح کرد : با این حمایت ها می توان موانع و مشکلات پیش روی تولید و سرمایه گذاری را برطرف کرده و آنها را تبدیل به فرصت نمود.

فغفوری در خصوص عمده مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران که باعث مراجعه به سیستم قضایی می گردد عنوان کرد : عملکرد سلیقه ای و غیر اصولی بانک ها ، بیمه ها ، گمرک ، تامین اجتماعی و امور مالیاتی ، وجود بندهای تحمیلی و الحاقی در قراردادهای بانک ها با واحدهای تولیدی ، نبود قراردادهای متحدالشکل در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و اختلافات کارگر و کارفرما از جمله بیشترین دلایل مراجعه متولیان تولید و سرمایه گذاری به سیستم قضایی می باشد.

وی با اشاره به رویه ارجاع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به کمیته حمایت قضایی خاطر نشان ساخت : در راستای شناسایی واحدهای دارای مشکل در استان و بررسی صحت و سقم ادعاهای مطرح شده ، تشکل های خانه صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی و اتاق تعاون در نظر گرفته شده اند که در صورت تائید آنها به صورت رسمی به کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم معرفی شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کشت و آبیاری به موقع، مهم‌ترین عامل موثر در کمیت و کیفیت کلزا
خبر قبلی
لزوم برگزاری گشت‌های مشترک از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی، پوشاک و سوخت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست