1. اجتماعی
  2. تصادف محور زنجان- دندی ۳ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

کد خبر: 4223

تصادف محور زنجان- دندی ۳ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

تصادف محور زنجان- دندی ۳ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

 

 

 

رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف فوتی با سه فوتی و دو مصدوم بدحال از مجموع چهار مصدوم سانحه در محور زنجان- دندی خبر داد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علی‌اصغر شیرمحمدی  از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور زنجان- دندی خبر داد و اظهار کرد: این تصادف ظهر امروز روی داد.

وی در تشریح تصادف فوتی ظهر امروز گفت: در این تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی سواری پیکان برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان نوع تصادف روی داده بین دو دستگاه خودروی پراید و پیکان را رخ به رخ اعلام کرد و افزود: انحراف به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز خودروی پراید دلیل وقوع این تصادف بوده است.

شیرمحمدی از فوت سه نفر در صحنه تصادف ظهر امروز خبر داد و افزود: راننده و سرنشین خودروی پراید وهمچنین یکی از سرنشینان خودروی پیکان در این تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

وی به مصدومیت سه سرنشین و راننده خودروی سواری پیکان در تصادف با پراید اشاره و تصریح کرد: وضعیت دو نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه از مجموع سه فوتی تصادف ظهر امروز محور زنجان- دندی دو نفر آقا  یک نفر خانم بوده‌اند، تصریح کرد: اگر سرنشینان دو خودروی پراید و پیکان به هنگام وقوع تصادف کمربند بسته بودند، به مراتب آسیب کمتری را متحمل می‌شدند.

شیرمحمدی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: رعایت قوانین از جمله بستن کمربند و رعایت سرعت مطمئنه و عدم انحراف به چپ مانع بروز بسیاری از تصادفات سخت می‌شود

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مس زنجان بسته‌بندی مناسبی برای صادرات ندارد
خبر قبلی
مرکزخرید و فروش خودرو در زنجان به زودی افتتاح می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست