1. اجتماعی
  2. تصرف می‌کنی، تصرف می‌کند، تصرف می‌کنند!

کد خبر: 17118

تصرف می‌کنی، تصرف می‌کند، تصرف می‌کنند!

✍️محمدرضا ستوده

پرویز فتاح دو شب پیش در یک برنامه تلویزیونی از هر باغ گلی چید و تقدیم به مردم کرد. او در ابتدا سری به باغ نیروهای نظامی زد و گفت: «ارتش منطقه‌ای خوب در کوهک را تصرف کرده و سپاه ملک ۲۰۰ میلیاردی در جماران را پس نمی‌دهد.» سپس عزم پارک بانوان کرد و دو شاخه گل از این بوستان چید مبنی بر اینکه «خانم ابتکار و مولاوردی بابت تخلیه ساختمان بنیاد مستضعفان به جای اینکه پولی بدهند، پنج میلیارد تومان هم گرفته‌اند.»

فتاح در ادامه مجمع تشخیص مصلحت را هم از این ضیافت بی‌نصیب نگذاشت و گفت: «مجمع تشخیص در زمین بنیاد ساختمانی ۹ طبقه بدون مجوز با امکاناتی همچون استخر ساخته است. معلوم هم نیست این ساختمان برای چه کسانی آماده شده است.»

همان‌طور که مشاهده کردید فستیوالی از انواع و اقسام خلاف‌ها توسط نهادهای قانونی کلان کشور صورت گرفته است. وقتی مجلس و شورای نگهبان بر سر تصویب یک قانون به اختلاف بر می‌خورند این اختلاف برای مشخص شدن سرنوشت آن قانون به مجمع تشخیصی می‌رود که یک ساختمان ۹ طبقه ساخته که نه پایان کار دارد نه پروانه. مُشرف به خانه مردم هم هست. آن وقت شما توقع دارید که چرا ما مثل آلمان نمی‌شویم! برای رسیدگی به تخلفات همین چند نهاد یک قوه قضاییه دیگر باید تاسیس شود و تخصصا به این چند فقره بپردازد!

اما نکته مهم اینجاست که بنیاد مستضعفان طوری رفتار می‌کند که گویی این املاک و زمین‌ها ارث پدری بوده و حالا این افراد آمده‌اند آنها را تصرف کرده‌اند. یک زمانی این زمین‌ها را بنیاد تصرف کرده، حالا این عزیزان تصرف کرده‌اند! فردا هم سازمان‌های دیگری می‌آیند و از اینها تصرف می‌کنند. پس‌فردا هم عده دیگری می‌آیند و مال قبلی‌ها را تصرف می‌کنند.

از دوگانگی موضع آقای فتاح تعجب می‌کنم. چطور وقتی که بنیاد این املاک را تصرف می‌کرد خوب بود، الان که سپاه، ارتش و مجمع تشخیص عزیز تصرف کرده‌اند بد شد؟! /جهان صنعت

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پروتکل های بهداشتی در استان زنجان خوب رعایت می شود
خبر قبلی
دانشگاه زنجان آفتاب توسعه زنجان است؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست