1. اخبار شهرستان
  2.  تغییر مسیر اتوبوسرانی زنجان بدون افزایش کرایه

کد خبر: 9103

 تغییر مسیر اتوبوسرانی زنجان بدون افزایش کرایه

رییس سازمان حمل و نقل بارومسافر شهرداری زنجان گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان پس از ساخت و بهره برداری از اتوبوس گردشگری دوطبقه تمام همت خود را به کار بست تا با لحاظ کردن استانداردهایی، در مسیر ساخت اتوبوس گردشگری برای کودکان اقدام کند.

 

به گزارش“همدلی‌زنجان” سید اسماعیل موسوی در اولین نشست سمن ها با موضوع « تغییر مسیر خطوط حمل و نقل عمومی »،نوید بهره برداری از اولین اتوبوس گردشگری کودکان تا آخر فروردین ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: با تغییر مسیر حمل و نقل عمومی سعی خواهیم کرد از سیستم سنتی و مشکلات موجود حمل و نقل رهایی یابیم.

وی افزود: با در نظر گرفتن سه پایانه مسافربری سعی داریم مشکلات ترافیکی سبزه میدان، میدان انقلاب و خیابان سعدی را که همزمان ۱۵۰دستگاه اتوبوس در ظرفیت سیزده متری خیابانها تردد می کنند را کاهش داده و درجهت افزایش سرعت سفر درون شهری اقدام کنیم.
این مقام مسئول یادآور شد: در طراحی جدید تغییرمسیرهای حمل و نقل عمومی، مسافرین ازکوی ها و شهرکهای اقماری در پایانه ها پیاده می شوند وبا یک خط ویژه خود را به هسته مرکزی شهر خواهند رساند.

وی در پاسخ به دغدغه برخی از شهروندان در خصوص افزایش قیمت اتوبوس عنوان کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و شهرداری سعی خواهد کرد تمام مشکلات وسایط نقلیه عمومی را حل کند تا شهروندان با رغبت بیشتر از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: مسیر ویژه اتوبوس به صورت رفت و برگشت از میدان آزادی تا میدان ارتش به شکل خط ویژه خدمت رسانی خواهند کرد و تاکسی ها نیز در قالب طرح زوج و فرد از میدان انقلاب تا میدان آزادی و انقلاب تا میدان ارتش تنها مسیررفت رادر خط ویژه به فعالیت خواهند پرداخت که بیشتر به خاطر ایمنی مسافران این کار صورت می گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مصدومیت ۲۴ نفر درپی تصادف زنجیره‌ای در محور زنجان- قزوین
خبر قبلی
خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی با ۸ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست