1. اخبار استان
  2. تغییر هیئت مدیره کارخانه روغن نباتی جهان…!

کد خبر: 11027

تغییر هیئت مدیره کارخانه روغن نباتی جهان…!

در پی تعطیلی مجدد شرکت روغن نباتی جهان واعتراضات کارگری عصر امروز جلسه ای با حضور مسئولان دولتی و قضایی تشکیل شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ با توجه به خبر اعتراضات کارگری و توقف تولید شرکت روغن نباتی جهان عصر امروز جلسه ای به ریاست استاندار زنجان، وباحضور دادستان استان ومدیران دستگاه های دولتی مربوطه درمحل استانداری تشکیل شد.
استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به مفاد تفاهم نامه مبادله شده فی ما بین مدیران شرکت ومسئولین استان درسال ۹۷ و اقدامات حمایتی بعمل آمده ونیز تامین مواداولیه دلایل عدم انجام تعهدات آن شرکت را جویا شد.
متعاقب آن برخی از مدیران دستگاه های مربوطه به تشریح معضل مدیریتی و کارگری شرکت پرداختند و در مقابل توضیحات مدیران این شرکت نیز ارائه شد.
دادستان استان زنجان بااشاره به سوابق شرکت و چگونگی واگذاری آن به نحوه اعمال مدیریت صاحبان شرکت در این واحد ودر دیگر واحدهای تولیدی سایر استانها اشاره کرد و سوء مدیریت شرکت روغن نباتی جهان را عامل اصلی مباحث پیش آمده دانست .
استاندار زنجان درپایان ضمن جمعبندی مطالب خواستار اقدام جدی مدیران شرکت نسبت به راه اندازی خط تولید و پرداخت کلیه مطالبات کارگری دریک بازه زمانی مشخص شد.
مدیران شرکت نیز امروزمتعهد شدند کلیه مطالبات کارگری را علاوه بر پرداخت حقوق و مزایای ماهانه به طور کامل (حقوق ومزایای ۷ ماهه) تا پایان آبان ماه امسال با کلیه کارگران شرکت تسویه نمایند.
در این جلسه مقرر شد تا ۴۸ ساعت آینده مدیر کارخانه جدید دارای صلاحیت و واجد شرایط و به عنوان نماینده تام الاختیار صاحب شرکت تعیین و منصوب همچنین از فردا برای راه اندازی خط تولید اقدام عملی به عمل آورند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۵ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان؛ مجموع نذورات حسینیه اعظم زنجان
خبر قبلی
آیت الله مکارم شیرازی: ازدواج در سن کمتر از ۱۳ سال باطل است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست