تفرجگاه های شهر زنجان در ایام نوروز تعطیل است/ مردم در خانه بمانند

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به وضعیت فعلی شیوع بیماری کرونا در سطح شهر زنجان و کشور، گفت: تفرجگاه های شهر زنجان در ایام نوروز تعطیل است و اجازه ورود هیچ فردی را به پاک ها، بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی شهر زنجان داده نخواهد شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  حبیب ملائی یگانه دقایقی قبل در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانس، با بیان اینکه از شهروندان زنجانی درخواست داریم این ایام را در خانه بمانند، اظهار کرد: چند نفر از همکاران شهرداری نیز به این بیماری مبتلا شده اند که وضعیت عمومی خوبی دارند.

وی در پاسخ به سوالات همدلی زنجان در خصوص وضعیت فعالیت میدان احشرام، چرایی نصب المان های شهری و انفعال حوزه های اطلاع رسانی شهرداری زنجان در خصوص تولید محتواهای بومی در خصوص بیماری کرونا، اظهار کرد: تعطیلی هر مرکز و نهادی بر عهده تصمیمات ستاد مربوط به کرونا در سطح استان و کشور است. میدان احشام نقش بسیار مهمی در عرضه گوشت برای استان دارد که از اینرو تعطیلی آن دارای تبعاتی است.

سرپرست شهرداری زنجان افزود: امکان تعطیلی این مرکز وجود نداشت اما اقدامات پیشگیرانه در خصوص ضدعفونی و کنترل ورود و خروج افرادی صورت گرفته است. در طی روز گذشته نامه ای ابلاغ شد که باید این مرکز تعطیل شود.

وی در خصوص نصب المان های نوروزی در سطح شهر زنجان نیز گفت: اقدامات زیادی برای نوروز انجام شده بود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری اعلام شد میهمان نوروزی پذیرش نمی شود. به متولیان این حوزه ابلاغ شد که نصب المان هایی که امکان جذب جمعیت دارند متوقف شود. 

یگانه ادامه داد: نصب و ساخت المان ها صرفا برای شهروندان در حد تغیر فصل و آغاب فصل بهار صورت گرفته است.

سرپرست شهرداری زنجان در خصوص انفعال روابط عمومی شهرداری در خصوص تولیدات فرهنگی و بومی در خصوص بیماری کرونا با رویکرد آموزشی نیز گفت:  شهرداری نهادی است که پیگیری مربوط به این بیماری را کرده است. تا جایی که توانستیم برای آموزش شهروندان اقدام شده است. بروشور، تراکت و…چاپ شده است.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اوقات شرعی امروز زنجان/۷ فروردین ۹۹
خبر قبلی
تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان به ۴۵۰ نفر رسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست