1. اجتماعی
  2. تقویت اقتصاد زنجان نیازمند چابک سازی تیم اقتصادی است

کد خبر: 7029

تقویت اقتصاد زنجان نیازمند چابک سازی تیم اقتصادی است

استاندار زنجان با اشاره به سخنان رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس که گفت اولویت اصلی استان و کشور حوزه اقتصادی است، گفت: تقویت اقتصاد زنجان نیازمند چابک سازی تیم اقتصادی است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی در آئین تودیع و معارفه استاندار زنجان، با بیان اینکه اگر می خواهیم اقتصاد را تقویت کرده و اشتغال را افزایش دهیم، باید به معنای واقعی تیم اقتصادی استان را چابک کنیم، اظهار کرد: تحقق این اهداف راهبردی در حوزه اقتصادی غیر از این چاره ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه ثروت های بزرگی در استان داریم، افزود: برای توسعه استان از تمام ظرفیت ها بهره گیری خواهد شد، ظرفیت نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و… در راستای توسعه استان بسیار اثرگذار خواهد بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه اجتماعی، سیاسی، امنیتی بایستی بزرگ‌ترین رسالت ما ارتقای شاخص‌های وحدت و انسجام شامل رضایت، اعتماد و مشارکت باشد، اظهار کرد: امروز دوره ارتقای شاخص های وحدت است. همه گروه ها در این راستا باید به ما کمک کنند.

وی با اشاره به اولویت های مهم استان در حوزه های مختلف، گفت: به استاندار سابق و مسئولان استانی تعهد می دهم که تمام تصمیمات و مصوبات دولت در استان را پیگیری و عملیاتی کنیم.

حقیقی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای بهبود شرایط اقتصادی استان، تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت های قانونی برای پیشبرد برنامه های اقتصادی استفاده کرد، نباید منحصر به تخصیص بودجه و اجرای پروژه باشیم چرا که این رویکرد کارایی ندارد.
حقیقی خطاب به تمام مدیران استانی، گفت: توزیع بودجه و اجرای پروژه جایگاه زیادی ندارد. جایگاه اصلی زنده کردن ظرفیت های دیگر است. در حوزه عمرانی پروژه هارا باید اولویت بندی کنیم. مدیران باید بضائت ئ توان لازم برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی را داشته باشند.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور ما در جایگاهی قرار دارد که باید در مقابل تمام استبداد و استکبار جهانی با اقتدار بایستد، تاکید کرد: راهکارهایی که در این راستا ارائه می شود باید با ترسیم نقشه راه باشد و در غیر این صورت شعار است.
وی با تاکید بر اینکه بیگانه با صنعت، دانشگاه، شهادت و ایثارگری نیستم، اظهار کرد: اگر شعار حمایت از جوانان و بکارگیری آن ها در امور اجرایی را می دهیم و در کنار آن بر استفاد از ظرفیت بانوان تاکید داریم باید در میدان عمل این مهم محقق شود.
حقیقی با اشاره به اینکه شایسته بودن خانم و آقا نمی شناسد، افزود: استفاده از جوانان نباید در شعار خلاصه شود. ارتباط با رسانه ها باید مناسب باشد. همه باید بدانیم. بستر امنیت در کشور واستان بزرگ ترین مصحلت است. همه باید این مصلحت را بدانیم و تمکین کنیم.
استاندار زنجان تاکید کرد: به همه زنجانی ها قول می دهم آنچه در توان دا ریم برای توسعه استان در طبق اخلاص قرار دهیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نیروی انسانی توانمند، ظرفیت توسعه‌ای استان زنجان است
خبر قبلی
رقم دقیقی از میزان صادرات در دوران درویش امیری ندارم!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست