تقویت حمل و نقل عمومی تنها راه برون رفت از مشکلات ترافیکی زنجان

عزم شورا و شهرداری برای اجرای این طرح ۱۰۰ درصد است و در این خصوص کوتاه نخواهیم آمد. به این طرح اعتقاد داریم  و یک درصد نسبت به آن شک نداریم.

شهردار زنجان با بیان اینکه تنها راهکار و راه برون رفت از مشکلات ترافیکی در شهر زنجان به ویژه در بافت مرکزی توسعه حمل و نقل عمومی است، گفت: طرح های مختلفی همچون تعریض خیابان، زوج و فرد و… در سطح دنیا و کشورمان پاسخگو نبوده و برای کاهش مشکلات بافت مرکزی شهر زنجان طرح جدید خطوط اتوبوسرانی و افزایش کیفیت حمل و نقل عمومی در دست اقدام است.

به گزارش“همدلی‌زنجان” مسیح اله معصومی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه خطوط جدید اتوبوسرانی در شهر زنجان طی سال جاری اجرایی می شود، اظهار کرد: رویکرد و راهبرد شهرداری زنجان در حوزه حمل و نقل عمومی و ترافیک در شهر زنجان طی سال جاری با اصلاح خطوط اتوبوسرانی وارد یک مرحله مهم و حیاتی می شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری در خصوص تقویت و گسترش استفاده از خطوط اتوبوسرانی کنترل قیمت برای مردم است، افزود: تلاش داریم تعرفه استفاده از اتوبوس در شهر زنحان به ویژه در بافت مرکزی تثبیت و یا حتی با کاهش همراه باشد.  تمام ایستگاه های در زنحان مجهیز به جی پی اس شده اند. اتوبوس هایی که در خطوط تعریف شده به موقع حرکت نکنند، جریمه می شوند.

شهردار زنجان با بیان اینکه این اقدامات موجب تقویت ناوگان حمل و نقل عمومیدر شهر زنجان می شود، یادآور شد: زحمات زیادی در روزهای نخست به دلیل تغییر رویه گذشته وجود خواهد داشت. در وضعیت موجود تمام خطوط اتوبوس به بافت مرکزی شهر منتهی می شد که در ساختار جدید چند پایانه تعریف شده و خطوط مشخص ویژه در بافت مرکزی فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از کسبه خیابان سعدی نظراتی دارند، خاطرنشان کرد: وجود برخی اعتراض ها و انتقادها در اجرای طرح های مهم شهری طبیعی بوده و در این خصوص بازه زمانی برای تشریح و بررسی آن مدنظر قرار داده شده است.

معصومی در خصوص برنامه شورا و شهرداری در خصوص اجرای خطوط اتوبوسرانی در شهر زنجان، گفت: عزم شورا و شهرداری برای اجرای این طرح ۱۰۰ درصد است و در این خصوص کوتاه نخواهیم آمد. به این طرح اعتقاد داریم  و یک درصد نسبت به آن شک نداریم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تجلیل شهرداری زنجان از جانبازان و فعالان ستاد نوروزی
خبر قبلی
۱۲ تور صنعتی در زنجان طی سال ۹۸ برگزار می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست