1. اجتماعی
  2. تلاش برای عضویت زنجان در شهرهای جاده ابریشم

کد خبر: 826

تلاش برای عضویت زنجان در شهرهای جاده ابریشم

شهردار

تلاش برای عضویت زنجان در شهرهای جاده ابریشم

فضا سازی شهری برای برگزاری جشنواره غذا در زنجان انجام می‌شود

 

شهردار زنجان از درخواست شهرداری برای عضویت در گروه شهرهای جاده ابریشم خبر داد و گفت: شهرداری زنجان با همراهی کارشناسان میراث فرهنگی استان برای عصویت در شهرداری‌های مسیر جاده ابریشم آغاز کرده و زمینه لازم برای پیوستن زنجان به این گروه همکاری فراهم شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حبیب ملائی یگانه در نشست خبری مشترک با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه حضور در سازمان های بین المللی موجب انتقال تجربیات شهری می شود، اظهار کرد:باید از ظرفیت دیپلماسی شهری در سطح دنیا بهره لازم برده شود. در این راستا شهر زنجان تلاش‌های خود برای عضویت در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی را آغاز و به نتایج مناسبی نیز رسیده است.

وی به برگزاری جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم در زنجان اشاره کرد و افزود: مقدمات لازم برای آمادگی شهر در این راستا فراهم شده است. برافراشته شدن پرچم ۱۴ کشور حاضر در جشنواره در بازه زمانی پیش بینی شده انجام می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره در سالن مهرانه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در روز ۲۰ اردیهبشت مراسم افتتاحیه و روز ۲۲ اردیبهشت مطابق با برنامه ریزی انجام شده در محل سینما روباز گاوازنگ برنامه اختتامیه برگزار می شود.

وی از پیش‌بینی و تقویت خطوط اتوبوسرانی برای حضور در جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به حضور میهمانان خارجی و سفرای برخی کشورها زمینه لازم برای برگزاری مناسب جشنواره وحضور مردم در آن اتخاذ شده است. فضا سازی شهری برای برگزاری جشنواره غذا در زنجان انجام می‌شود.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اراضی زیرکشت زیتون طارم به ۲۰ هزار هکتار می رسد
خبر قبلی
جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم در تقویم جهانی گردشگری ثبت می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست