1. اخبار استان
  2. تملکات فاز نخست پروژه سبزه میدان ۱۵ روز آتی به اتمام می‌رسد

کد خبر: 843

تملکات فاز نخست پروژه سبزه میدان ۱۵ روز آتی به اتمام می‌رسد

شهردار

تملکات فاز نخست پروژه سبزه میدان ۱۵ روز آتی به اتمام می‌رسد

نامه‌ای از مبادی قانونی در خصوص توقف پروژه سبزه‌میدان دریافت نشده است

 

شهردار زنجان با اشاره به پروژه سبزه میدان، گفت: تملکات فاز نخست پروژه سبزه میدان ۱۵ روز آتی به اتمام می‌رسد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حبیب ملائی یگانه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر زنجان در خصوص پروژه سبزه میدان اشاره و اظهار کرد: نامه‌ای از مبادی قانونی در خصوص توقف پروژه سبزه‌میدان دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه تمامی مشکلات مربوط به پروژه سبزه میدان را پیگیری و برطرف می کنیم، افزود: نامه ای که عنوان شده را از مبادی قانونی دریافت نکردیم و طی ۱۵ روز آتی تملکات پروژه را به اتمام می رسانیم و نسبت به تحویل فاز نخست به پیمانکار جهت تجهیز کارگاه اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول به تبلیغات شهری نامزدهای انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: طی روزهای آتی تمرکز فعالیت شهرداری بر جلوگیری از تبلیغات غیرمجاز در نقاط مختلف شهر و در فضاهایی خواهد بود که منع قانونی دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغات بر روی مبلمان شهری ممنوع است، افزود: تبلیغات بر روی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و جداول ممنوع است. درخواست داریم در فضاهایی که شهرداری پیش بینی کرده نسبت به انجام تبلیغ اقدام شود.

وی از خسارت میلیون تومانی به شهرداری در انتخابات گذشته خبر داد و یادآور شد: این خسارت به دلیل عدم رعایت قوانین به اموال عمومی وارد شد که امیدواریم با رعایت قوانین تبلیغاتی شاهد این حجم از تخریب ها نباشیم. در این راستا ۳۵ هزار متر مربع فضای تبلیغاتی در شهر زنجان برای کاندیداهای انتخابات پیش بینی شده است.

شهردار زنجان به اظهارات یکی از اعضای شورا در خصوص مخالفت با برون سپاری خدمات فضای سبز به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: برون سپاری فعالیت های جزو وظایف قانونی تعریف شده برای شهرداری بوده و موضوع اختیاری و شخصی نیست. این موضوع توسط وزارت کشور الزام قانونی دارد.

وی به استقرار چراغ های راهنمایی و رانندگی و توقف در زیر تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) اشاره کرد و یادآور شد: تصمیمات ترافیکی بر عهده شورای ترافیک شهرستان و استان بوده و شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این شوراها نماینده دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
“ارکستر ملی ایران” در زنجان به روی صحنه می‌رود
خبر قبلی
کشاورزی استان زنجان دانش‌بنیان می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست