1. اجتماعی
  2. تندیس هنر آشیقی زنجان به دبیر کل سازمان ICCN اهداء شد

کد خبر: 2794

تندیس هنر آشیقی زنجان به دبیر کل سازمان ICCN اهداء شد

تندیس هنر آشیقی زنجان به دبیر کل سازمان ICCN اهداء شد

 

 

 

 

 

 

سیزدهمین کنفرانس جهانی ICCN ، با حضور اعضای این سازمان و با میزبانی موسسه آموزشی چند فرهنگی یسوند چین، کار خود را در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۷ شروع و در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۷ به پایان رساند و در جریان این رویداد فرهنگی تندیس هنر آشیقی زنجان به دبیر کل ICCN اهداء شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ در این کنفرانس، اکبر کریمی به همراه آشیق ستار خدایی، گوشه هایی از داستان بهرام و گولو خندان را که در قالب پرده خوانی و هنر نقالی و آشیقی بود به اعضای ICCN ، نشان دادند.

در این رویداد تندیس هنر آشیقی زنجان توسط اکبر کریمی در مراسمی رسمی به دبیر کل ICCN اهدا و سپس پرده نقالی داستان بهرام و گولو خندان توسط اعضای شرکت کننده از ICCN، ، امضاء گردیده و توسط موسسه فرهنگی، هنری سمت گنجینه ققنوس بعنوان خاطره فرهنگی زنجان به موسسه آموزش چند فرهنگی یسوند چین اهدا شد.

در جریان تبادل پروتکل های فرهنگی و هنری در سیزدهمین کنفرانس ICCN، حکم اجرا و میزبانی فستیوال ۲۰۱۸ شهر آلجمسی اسپانیا توسط سئوک جی لی، دبیر کل ICCN، به شهردار این شهر تقدیم شد.

شهردار آلجمسی، پس از دریافت این حکم، از اعضای ICCN جهت حضور و شرکت در این جشنواره که با مشارکت شهر والنسیا و با برگزاری مجمع عمومی سال ۲۰۱۸ همراه خواهد بود دعوت بعمل آورد که موسسه فرهنگی ، هنری سمت گنجینه ققنوس از زنجان جزو دعوت شدگان بود.

در فرآیند برگزاری این رویداد، نامه های رسمی و پیشنهادات فرهنگی، هنری موسسه فرهنگی، هنری سمت گنجینه ققنوس به اعضای ICCN، ایفاد گردید که رئیس دانشگاه فولکلند هندوستان، بعنوان عضو ICCN و UNESCO پیشنهاد رسمی خود را جهت برگزاری فستیوال فرهنگی، هنری شهر زنجان، به موسسه فرهنگی ، هنری سمت گنجینه ققنوس ارائه نمود.

در این کنفرانس، ابوذر علی بیگلو ( نماینده موسسه فرهنگی ، هنری سمت گنجینه ققنوس و تهیه کننده و ارائه دهنده پرونده فرهنگی شهر قیدار به ICCN ) و استاد آشیق ستار خدایی، حضور داشته و به همراه اکبر کریمی با دبیر کل ICCN، دیدار کردند.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری زنجان منصوب شد
خبر قبلی
بانک‌ها برای انجام تعهدات، نیازمند حمایت هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست