افزایش زمان توقف مسافر در زنجان با تور گردشگری « زنگان یوردو»

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به برگزاری تور گردشگری در شهر زنجان طی ایام تعطیلات نوروز۹۸، گفت: تور گردشگری« زنگان یوردو» افزایش زمان توقف مسافر را بدنبال داشته است.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، مریم شعبانی از برگزاری تور رایگان گردشگری شهری برای مسافرین نوروز خبر داد و اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری زنجان در یک اقدام فرهنگی جهت جذب و افزایش زمان توقف مسافر در زنجان اقدام به برگزاری تور گردشگری «زنگان یوردو» از۲الی۱۲فروردین با اختصاص یک واحد اتوبوس دو طبقه به مسافران جهت باز دید از اماکن تاریخی و گردشگری زنجان فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: جهت آشنایی بیشتر مسافران با شهر زنجان لیدرهایی در اتوبوس مسافران را تا پایان راه همراهی می کنند که امیدواریم در جهت تحقق عنوان میزبان مهربان خوب عمل کنیم.
این مقام مسئول از دیگر اهداف این طرح را کمک به کاهش ترافیک بافت مرکزی شهر دانست و عنوان کرد: کاهش ترافیک و ورود خودروهابه بافت اصلی شهر، سهولت تردد مسافرین، ترویج حمل و نقل پاک و کاهش آلودگی از دیگر مزایای این طرح است .
وی گفت: امیدواریم با چنین حرکت هایی بتوانیم در جهت معرفی زنجان به نحو شایسته عمل کنیم.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، سفر ۳ساعته شکل گرفته برای مسافران را کاملا رایگان دانست و افزود: نخستین روزهای اجرای طرح شاهد استقبال چشم گیر مسافران بودیم که طی نظر سنجی های انجام شده رضایت گردشگران را در پی داشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲۸۹۷ بازدید از مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی در استان زنجان
خبر قبلی
“رختشویخانه” نگین ارزش زن در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست