1. اجتماعی
  2. توسعه زنجان متناسب با اسناد بالادستی پیگیری می‌شود

کد خبر: 3180

توسعه زنجان متناسب با اسناد بالادستی پیگیری می‌شود

 

 

توسعه زنجان متناسب با اسناد بالادستی پیگیری می‌شود

بخش خدمات در شهرستان زنجان توسعه می‌یابد

 

 

 

 

فرماندار زنجان با اشاره به اولویت های مدیریت عالی اجرایی شهرستان زنجان در توسعه ابعاد مختلف، گفت: توسعه زنجان در بخش های مختلف متناسب با اسناد بالادستی تدوین شده، پیگیری می‌شود.

 

 

رضا عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه در بخش اقتصادی اولویت های توسعه شهرستان زنجان متناسب با اهداف تدوین شده سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهد بود، اظهار کرد: در این راستا ایجاد فرصت های شغلی مناسب و توسعه بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و بخش خدمات در دستور کار خواهد بود.

وی شهرستان زنجان را دارای ظرفیت های مناسب برای توسعه در بخش های مختلف توصیف کرد و افزود: در حوزه اقتصادی شهرستان زنجان ظرفیت های مناسبی برای توسعه در بخش کشاورزی و صنعت و معدن دارد که متناسب با آن برنامه ریزی لازم برای تقویت و توسعه این بخش انجام می شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه دولت رویکرد حمایتی مناسبی برای توسعه اشتغال روستایی پیش بینی کرده است، یادآور شد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی نیز مصوبات مناسبی در این راستا داشته و از رویکرد دولت حمایت کرده که شهرستان زنجان نیز متناسب با این ظرفیت های بالادستی نسبت به توسعه بخش کشاورزی در مناطق روستایی برای ایجاد اشتغال اقدام می‌کند.

وی به بخش اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از مباجثی که در حوزه اجتماعی کشور رنج می‌برد، آسیب‌های اجتماعی است و در شهرستان زنجان نیز اولویت های این بخش پرداختن به مسائلی خواهد بود که خانواده ها با آن در این بخش مواجه هستند.

عسگری با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این حوزه باید نقاط ضعف را شناسایی و شاخص ها تعریفی را بهبود بخشیده و از ظرفیت تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد نیز استفاده بهینه خواهد شد.

فرماندار زنجان بر ضرورت توسعه و تقویت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: برای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان یکی از بخش هایی که مورد حمایت قرار خواهد گرفت، شرکت های دانش بنیان بوده و تلاش خواهیم کرد ظرفیت سرمایه گذاری در این بخش را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه بخش خدمات مورد تاکید قرار دارد، افزود: در بخش خدمات توجه لازم به توسعه گردشگری صورت خواهد گرفت و شهرستان زنجان در این بخش ها دارای ظرفیت های مناسبی برای توسعه است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
محل قطعی دپوی پسماند روی تا ۲ ماه آینده مشخص می‌شود
خبر قبلی
دولت هرگز یارانه نیازمندان را قطع نخواهد کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست