1. اخبار استان
  2. توسعه شبکه فیبر نوری استان از مسیر روستاها عبور کند

کد خبر: 3399

توسعه شبکه فیبر نوری استان از مسیر روستاها عبور کند

توسعه شبکه فیبر نوری استان از مسیر روستاها عبور کند

محور توسعه بخش خدمات زنجان، حوزه ICT باشد

 

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، با تاکید بر اهمیت توسعه حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی در استان، گفت: بخش خدمات در استان مغفول واقع شده و برای توسعه این بخش ابتدا باید به مناطق روستایی توجه کرد که عبور شبکه فیبر نوری از روستا‌های دارای شرایط مورد توجه باشد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ شهرام طهماسبی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه برای توسعه بخش خدمات باید به حوزه ICT  توجه لازم صورت گیرد، اظهار کرد: با توجه به نیاز استان برای توسعه بخش خدمات، یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه این بخش در استان، حوزه ICT می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم توسعه بخش خدمات در اقتصاد استان، بار سنگینی بر استفاده از منابع بخش صنعت و کشاورزی صورت گرفته است، افزود: باید بخش خدمات در استان تقویت شود که حوزه ICT، یکی از ظرفیت های مهم این بخش محسوب می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی از مدیران از عدم پاسخگویی دستگاه ها به نامه های اداری انتقاد دارند، یادآور شد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی نامه های اداری در زمینه های مختلف بی پاسخ می ماند که این موضوع، موجب گلایه برخی مدیران شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به واگذاری پروژه های عمرانی در راستای عمل به ماده ۲۷ قانون اشاره کرد و گفت: متاسفانه عملکرد قابل قبولی در این بخش وجود ندارد و برخی از نمایندگان بخش خصوصی از فعالیت و عملکرد کمیته های واگذاری دستگاه ها و نحوه همکاری آنها، همواره انتقاداتی را مطرح می کنند.
طهماسبی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی کشور در سال آینده کاهشی خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات در این بخش، تنها ابزار قوی دستگاه ها، استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ قانون است؛ به گونه ای که طرح های قابل واگذاری خود را به منظور اجرایی شدن باید به بخش خصوصی واگذار کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صنعت زنجان، سال آتی با جهش توسعه‌ای همراه خواهد بود
خبر قبلی
راهکارهای اعتماد بخش خصوصی برای ورود به پروژه‌های عمرانی مشخص شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست