توسعه صنعتی زنجان نیازمند تعامل تمامی مسئولان اجرایی است

 

توسعه صنعتی زنجان نیازمند تعامل تمامی مسئولان اجرایی است

حمایت دولت از تولید صادرات محور باشد

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به رشد و توسعه صنعتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: توسعه صنعتی زنجان نیازمند تعامل تمامی مسئولان اجرایی است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فریدون احمدی در سالروز نکوداشت روز ملی صنعت، معدن و اصناف استان، با بیان اینکه حمایت دولت از بخش تولید باید با اولویت صادرات باشد، اظهار کرد: یکی از اشکالاتی که در استان برای حمایت از بخش تولید وجود داشته، عدم لحاظ اولویت حمایت از واحدهای توانمند در حوزه صادرات بوده است.

وی حمایت از تولید برای ایجاد اشتغال را مورد تاکید قرار داد و افزود: خط مقدم حمایت از تولید باید صادرکنندگان باشند و تولیداتی که صادارت داشته و یا توان صادراتی دارند، چرا که با صادرات می توان برای کیش ارزش افزوده جدید ایجاد کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی کشور را دچار سوءمدیریت توصیف کرد و گفت: در کل کشور این مشکل وجود دارد و مربوط به دولت خاصی نبوده و باید برای بهبود شرایط اقتصادی کشور تلاش شود.

وی با بیان اینکه شهر زنجان نیازمند سرمایه است، افزود: به شدت نیازمند سرمایه در زنجان هستیم و بدون سرمایه واحد تولیدی شکل نمی گیرد و اشتغالی محقق نخواهد شد. آمار بیکاری در جامعه نگران کننده بوده و تنها راه برون رفت از این مشکلات ورود سرمایه به اقتصاد جامعه است.

احمدی رتبه ۱۲۰ کشور در سهولت کسب و کار را مورد انتقاد قرار گرفت و تاکید کرد: وضعیت و نسبت هزینه های جاری برای اداره کشور قابل قبول نیست و در این راستا تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به دلیل افزایش هزینه جاری و تشدید مشکلات مورد اعتراض قرار دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رشد ۲۵ درصدی تولیدات آبزی در استان زنجان
خبر قبلی
چهارمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی شهرستان زنجان برگزار شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست