1. اجتماعی
  2. توسعه کارآفرینی در روستاها لازمه اقتصاد پایدار روستایی است

کد خبر: 4567

توسعه کارآفرینی در روستاها لازمه اقتصاد پایدار روستایی است

توسعه کارآفرینی در روستاها لازمه اقتصاد پایدار روستایی است 

فرماندار ایجرود گفت: توسعه کارآفرینی در روستاها لازمه اقتصاد پایدار روستایی است
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسماعیل بیات در جلسه نشست تخصصی کارآفرینی در روستاها، با بیان این مطلب، اظهار کرد: مناطق روستایی کشور ، به لحاظ بهره مندی از منابع انسانی و طبیعی گسترده ، از پتانسیل توسعه ای بسیار بالایی برخوردار می باشد.
توسعه کارآفرینی در روستاها را لازمه اقتصاد پایدار روستایی برشمرد و افزود : سهم آفرینی گسترده روستاییان در ابعاد اقتصادی و اجتماعی و تاثیر گذاری شان بر منابع طبیعی ومحیط زیست کشور چشمگیر و غیر قابل انکار است.
وی ایجاد کسب و کار در روستاها و در نتیجه ایجاد اشتغال، درآمدزایی و ارتقا سطح زندگی روستاییان را امری کاملا مثبت برشمرد و افزود: اما ترجیح آن است که گامهای خود را با رویکردی آینده نگرانه برداریم به طوری که طبق هدف اصلی توسعه پایدار ضمن تامین منافع نسل حاضر، منافع نسل آینده نیز حفظ شود.
فرماندار ایجرود در ادامه یادآور شد: در عرصه روستایی توسعه کشاورزی با استفاده از فناوری روز،گردشگری پایدار وصنایع روستایی کوچک پایدار می تواند فرصت های مناسبی برای کارآفرینان فراهم سازد.
وی تصریح کرد : بدون شک آموزش در خصوص ایجاد زمینه های اشتغال جوانان و نوجوانان در سطوح مختلف بسیار مهم و تأثیرگذار می باشد. از طرف دیگر سعی کنیم با تبلیغات صحیح در جهت مصرف کالاهای تولید داخل، در راستای اشتغال جوانان قدم برداریم.
بیات خاطرنشان کرد: تبلیغات و آموزشها نیز باید از خانواده های تک تک ما آغاز شده و بتوانیم از کالاها و خدمات تولید ملی حمایت کنیم.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
طرح جامع شهر زنجان دارای ۷۰ درصد پیشرفت است
خبر قبلی
وعده های فراقانونی پاشنه آشیل اعتماد عمومی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست