1. اجتماعی
  2.  تولید، تامین و پخش بیش از۳۰۰۰دقیقه برنامه در حماسه دوم اسفند

کد خبر: 13959

 تولید، تامین و پخش بیش از۳۰۰۰دقیقه برنامه در حماسه دوم اسفند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به شکست تاریخی برنامه ریزی گسترده نظام تبلیغاتی دشمن در ایجاد یاس و نامیدی و عدم حضور مردم پای صندوق های رای، از تولید، تامین و پخش بیش از ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در خصوص حماسه تاریخی دوم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش همدلی زنجان؛ لطیفی با اشاره به  برنامه های شبکه اشراق گفت : شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه ای با عنوان «جانم ایران» در روز انتخاب، از ساعت ۸صبح تا پایان فرایند انتخابات بصورت زنده و مستقیم بمدت بیش از۸۴۰دقیقه میهمان بینندگان شبکه اشراق بود.

وی افزود: معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار ۲واحد سیار و ۵ اکیپ پرتابل در نقاط مختلف شهر این حماسه را بصورت مستقیم پخش کرد . برقراری ارتباط زنده با شبکه های  سراسری۱،۲،۳،۴،شبکه تهران، خبر، شما، افق و هیسپان تی وی  بمدت۳۰۴ دقیقه بمنظور انعکاس حضور حماسی مردم در اقصی نقاط جهان از دیگر بخش های این برنامه بود.

رئیس رسانه استانی یکی از نقاط قوت شبکه اشراق را که برای بار در تاریخ شبکه با همت همکاران فنی و سیما میسر شد ، پخش زنده همزمان از ۳۱ شعبه اخذ رأی در اقصی نقاط استان اعلام کرد.

آقای لطیفی سپس به برنامه های صدا اشاره کرده و افزود: معاونت صدا  هم از ساعت ۷ صبح در برنامه زنده یاشا ایران، بمدت بیش از۱۵ ساعت حال و هوای استان را به سمع شنوندگان استان رسانید . رادیو استانی در این مدت  ۲۰  ارتباط زنده رادیویی با شبکه های جوان، فرهنگ، اقتصاد، ایران، گفتگو، پیام، انتخابات، سلامت، ورزش، معارف و زیارت برقرار کرد.

به گفته مدیرکل صداوسیما رادیو نما هم در کنار رادیو استانی بیش از ۸۴۰ اسلاید با موضوع حضور پرشور مردم پای صندوقهای رأی پخش کرد.

آقای لطیفی در ادامه فعالیتهای معاونت فضای مجازی را در این روز بیان کرده و افزود: فضای مجازی مرکز هم در قالب نماهنگ، ۴۵پوستر، ۴ ویدئو، ۵ یادداشت و متن همچنین پخش زنده اینستاگرامی همراه با مخاطبان خود بود.

وی به برنامه های خبر مرکز نیز اشاره نموده و گفت : خبر مرکز زنجان با پخش ۶ بخش خبری تلویزیونی، ۹ بخش خبری رادیویی، ارتباط زنده با شبکه خبر، ۴ گزارش خبری ویژه، و اعزام۵ اکیپ پرتابل خبری و۲۰ اکیپ پرتابل شهرستانی حضور حماسی مردم را در نقاط مختلف استان منعکس کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اوقات شرعی زنجان/۵ اسفند۹۸
خبر قبلی
مهدهای کودک و مراکز توانبخشی استان زنجان تعطیل شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست