1. اخبار استان
  2. تیم فوتبال شهرداری زنجان کجاست؟

کد خبر: 5905

تیم فوتبال شهرداری زنجان کجاست؟

تیم فوتبال شهرداری زنجان کجاست؟

تفحصی که به اغما رفت!

 

 

 

 

 

در نخستین روزهای فروردین امسال بود، صحن علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تشریح گزارش رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان فضایی غبارآلود به خود گرفت و با گذشت مدت زمان زیادی از انتشار این گزارش خبری از خروجی و نتایج آن نیست!

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ همدلی‌زنجان به عنوان رسانه ای استانی مطلبی در ۲۱ فروردین سال جاری منتشر کرد و خلاصه گزارشی از مسائل مطرح شده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان را ارائه داد. در این مطلب از هزینه‌های میلیونی سخن گفته شد که برای تیم فوتبال شهرداری زنجان از جیب شهروندان زنجانی شده است.

در ورودی مطلب به شورای شهر و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اشاره شده بود که البته مسئولیت هر هزینه در مدیریت شهری بر عهده مدیران متولی و همچنین پارلمان شهری به عنوان ناظر بوده و نهاد، افراد و دستگاه های دیگری همچون اتاق و یا ریاست آن دخالت و مسئولیتی در آن نداشته و ندارند. از اینرو اگر برداشتی اشتباهی در این خصوص شده باید اصلاح شود. همدلی زنجان نیز قصدی در خصوص اتهام زنی به اشخاص و یا دستگاه های دیگر نداشته است.

طی ماه های اخیر برداشت های نادرستی در خصوص گزارش شورا در خصوص این تیم شد که به نظر می رسد باید روشن گری بیشتری در این خصوص صورت گیرد. اینکه شهرداری و شورا به عنوان نهادهای عمومی و مردمی از هزینه های عمومی اداره می شوند شکی نیست، از اینرو هزینه های میلیون از جیب شهروندان مصداق این سخن بوده و ارتباطی بین این هزینه ها با نهادهای خارج از مدیریت شهری وجود ندارد.

آنچه که در مطلب عنوان شده بازنمایی شد در خصوص تعهداتی بوده که برای این تیم فوتبال صورت گرفته و تیم تحقیق و تفحص شورا آن را مطرح کرده است. حال با گذشت زمان زیادی از طرح این موضوع توسط کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر زنجان و همچنین تغییر در هیئت رئیسه و کمیسیون ها سوال مهم اینکه خروجی این تحقیق و تفحص چه شد و چه فوایدی برای شهر و شهروندان زنجانی داشته است؟

بعد از رسانه ای شدن این موضوع شاهد طرح مسائل مهمی در فضای اطلاع‌رسانی استان بودیم. روزی مطرح شد که تیم فوتبال شهرداری گم شده! روزی یک عضو قبلی شورا بر این نکته تاکید کرد که اصلا تیمی نبوده که گم شود!  روزی در خصوص واگذاری تیم ابهام ایجاد شد و این نمودار سینوسی ادامه یافت تا به نقطه ای خلاء فعلی برسد.

حال تفحص شورای اسلامی شهر زنجان به حالت اغما رفته و خبری از نتایج و دستاوردهای این تحقیق در دسترس نیست. به نظر می رسد بهتر باشد همانطور که نقطه آغازی برای این موضوع در نهاد شورا پایه گذاری شد هم اکنون نیز روشن گری لازم برای عموم مردم صورت گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انگیزه های یک پیشنهاد ناباورانه
خبر قبلی
چرا مردم باید هزینه ناکارآمدی در صنعت خودرو را بپردازند؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست