ثبت ۱۳۹ اثر در سامانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان

ثبت ۱۳۹ اثر در سامانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان

 

 

 

 

 

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به تعداد آثار ثبت شده در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان، گفت: تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه تعداد ۱۳۹ اثر در سامانه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان زنجان در بخش اصلی ثبت شده است.

یوسف ناصر در گفت و گو با “همدلی زنجان”؛ با بیان اینکه از این تعداد ۳۵ اثر گزارش، ۶ اثر مقاله و ۱۸ اثر یادداشت و سرمقاله بوده است، اظهار کرد: همچنین ۲۸ اثر تیتر، ۱۶ اثر خبر، ۱۴ اثر مصاحبه، ۹ اثر طراحی و صفحه آرایی، ۱۱ اثر عکس، ۲ اثر طنز مکتوب می باشند و در بخش طراحی و کاریکاتور اثری بارگذاری نشده است.
وی با بیان اینکه بر اساس شرایط اعلام شده در فراخوان، بخش‌های دارای کمتر از ۵ اثر داوری نخواهد شد، افزود: مهلت شرکت در جشنواره تا ۳۱ تیرماه می باشد و قابل تمدید نیست.
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز ارتباطات و برنامه ریزی رسانه ها که داوران جشنواره از سوی آنان انتخاب می شوند، یادآور شد: شرکت کنندگان، اصل آثار بارگذاری شده را نیز به دبیرخانه جشنواره (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان) تحویل دهند.
وی تاکید کرد: آثار بخش جنبی نیز قابلیت بارگذاری در سامانه را ندارند و باید اصل آثار، در موضوعات اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه تحول شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
یکی از اتاق های فکر استان در مسائل توسعه ای باید روابط عمومی باشد
خبر قبلی
مجموعه کتب دکتر محمدتقی آذرشب رونمایی شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست