1. اخبار استان
  2. جایگاه بخش خصوصی در کارگروه اشتغال استان تقویت شود

کد خبر: 1150

جایگاه بخش خصوصی در کارگروه اشتغال استان تقویت شود

 

جایگاه بخش خصوصی در کارگروه اشتغال استان تقویت شود

شورای مهارت آموزی استان زنجان تشکیل شود

 

 

 

استاندار زنجان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اشتغال استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه ای اشتغال استان باید از این بخش استفاده بیشتری صورت گیرد و حضور نمایندگان اتاق بازرگانی، تعاون، خانه صنعت و معدن استان و بخش های دیگر در جلسات کارگروه تقویت شود.

 

به گزارش همدلی زنجان؛ اسداله درویش امیری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، با بیان اینکه محوریت برنامه ها باید در راستای تحقق شعار سال در بخش اقتصادی باشد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بخش مهارتی در ایجاد اشتغال، شورای آموزش مهارت استان با اقدام توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تشکیل شود.

وی با بیان اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان از مجموعه تجهیزات و فضاهای آموزشی فنی و حرفه ای استان بازدید کنند، افزود:مجموعه خوبی از تجهیزات و فضاهای آموزشی و مهارتی در فنی و حرفه ای استان مستقر بوده که باید از این ظرفیت سرمایه ای استفاده حداکثری صورت گیرد. در بازدید صورت گرفته شاهد فعالیت و مهار آموزشی دانش آموختگان دانشگاهی در این مجموعه بودیم که حاکی از احساس نیاز جوانان دانشگاهی به دانش مهارتی است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اقدام اداره کل کار، تعا ون و رفاه اجتماعی در خصوص ادغام دو کارگروه تخصصی اشتغال استان را مورد تایید قرار داد و خطرنشان کرد: با توجه به فعالیت و اهداف مشابه این دو کارگروه ادغام آن مناسب بوده و اعضای این دو کارگروه سه چهارم مشابه هستند که در کارگروه یکپارچه و متمرکزی با حضور بقیه اعضا فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها و نهادها باید به اعضا کارگروه تخصصی اشتغال استان افزوده شوند، افزود: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و صنعت بیمه و سایر بخش هایی که مورد نیاز هستند در این کارگروه مورد توجه دبیرخانه قرار گیرد.

 

استاندار زنجان خواستار توجه دستگاه های اجرایی به اعتبارات پیش بینی شده از صندوق توسعه ملی برای توسعه مناطق روستایی و اشتغال در آن شد و تاکید کرد: یک هزار و ۵۰۰ میلیون دلار از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای توسعه مناطق روستایی و اشتغال روستایی در نظر گرفته شده که دستگاه های متولی برنامه ریزی لازم را برای استفاده از آن انجام دهند.

وی همچنین از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواست طرح تکاپو را با جدیت بیشتری فعال کند و افزود: اجرا و فعالیت این طرح در استان باید شتاب بگیرد و گزارش های منظمی برای اقدامات صورت گرفته ارائه شود که برای تحقق شعار سال نیازمند استفاده از همه ظرفیت های توسعه ای استان هستیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نیاز نسل جوان گسترده و پاسخ به آن نیازمند تعامل بین بخشی است
خبر قبلی
صادرات بیش از ۴ میلیون دلاری گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی از استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست